Drzewa czereśniowe sprzedać?

1. Data: 2008-06-21 14:02:58

Temat: Drzewa czereśniowe sprzedać?
Od: prosiaczek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może trochę nie ta grupa, przekierujcie mnie ewentualnie.
Szanowne Państwo będzie ode mnie wykupywało kawałek ziemi pod
inwestycję drogową. Jest to fragment starego sadu, głównie czereśnie.
Drzewa i tak pójdą pod piły (no bo tam będzie droga).
Zastanawiam się, czy i jak mógłbym sprzedać te drzewa. Są to ponad 50-
cio letnie czereśnie, bardzo duże 6-10 m wysokości. Z powodu wieku i
zaniedbania rodzą słabo, niektóre prawie wcale, więc przesadzanie
chyba nikogo nie zainteresuje. A kogo może interesować drewno
czereśniowe? Drzew jest kilkanaście tych dużych i kilka innych
jabłoni, gruszek, orzechów, ale dużo mniejszych.
Nie wiem jak się do tego zabrać i ile to może być warte i dla kogo?:)
Dzięki za porady.

2. Data: 2008-06-21 18:00:49

Temat: Re: Drzewa czereśniowe sprzedać?
Od: Prawusek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 07:02:58 -0700 (PDT), prosiaczek napisał(a):

Stolarze meblowi.

3. Data: 2008-06-21 18:27:47

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 21 Jun 2008 07:02:58 -0700 (PDT), prosiaczek napisał(a):
> Stolarze meblowi.

Tacy co mają własny tartak i suszarnie?

--
__________________________________________MAT_______

4. Data: 2008-06-22 02:31:36

Od: Prawusek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 20:27:47 +0200, Lagoda napisał(a):

> Tacy co mają własny tartak i suszarnie?

Czy to sprzedającego interesuje?

5. Data: 2008-06-23 08:37:37

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, ogłoszenie w gazecie i powinno pójść. Jakby nie poszło, to
zawsze możesz sprzedać na opał.

Pozdrawiam

Jacek

6. Data: 2008-06-25 11:51:09

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> Stolarze meblowi.

Zgadza sie, to znakomite i ladne drzewno na meble (mam takie w
lazience), a takze - na instrumenty (np. gitary; mam gitare z elementami
z czeresni, a widzialem cale pudla z czeresni - piekne!).

Piotrek

7. Data: 2008-06-25 12:32:03

Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kieracinski pisze:

> Zgadza sie, to znakomite i ladne drzewno na meble (mam takie w
> lazience), a takze - na instrumenty (np. gitary; mam gitare z elementami
> z czeresni, a widzialem cale pudla z czeresni - piekne!).

Nikt Ci w Polsce nie zapłaci dobrej ceny gitary wykonanej z
prawdziwego drzewa czereśni. Drewno skończy w piecu lub z wysiłkiem
w wędzarce

8. Data: 2008-06-25 17:42:22

Od: "Marcin D" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim to nalezałoby od gminy czyli wykupujacego zażądać
doliczenia watości drzew do ceny wykupu gruntu. Sami powinni byli to zrobic.

9. Data: 2008-07-03 10:40:24

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimson pisze:

> Nikt Ci w Polsce nie zapłaci dobrej ceny gitary wykonanej z
> prawdziwego drzewa czereśni.
nie rozumiem zdania. ze gitara z czeresnie nie osiagnie dobrej ceny? To
piekne instrumenty i znakomicie graja. Ceny maja takie, jak instrumenty
z innego dobrego drewna (oczywiscie sa drewna wyjatkwoo drogie...).Znam
kilku lutnikow, ktorzy buduja znakomite gitary z czeresni.

> Drewno skończy w piecu lub z wysiłkiemw wędzarce
Podobno w Bieszczadach sa aukcje drewna akustycznego - osiaga niezwykle
wysokie ceny. Slyszalem taka historie: "robotnik lesny pyta: panie
nadlesniczy, a jaka jest wartosc opalowa tego drewna lutniczego, wieksza
czy mniejsza niz normalnego? odpowiedz - taka sama. robotnik: Eee, to po
co przeplacac ..."
Czeresnie chetnie kupuja teraz meblarze. Dobra czeresnia rzadko laduje w
piecu, bo mozna ja sprzedac drozej niz drewno opalowe.

Piotrek

Lipy kwitną
Pilnik do ostrzenia lancucha-jak uzyc
Abisynka