problem z nowym trawnikiem

1. Data: 2008-06-22 10:45:39

Temat: problem z nowym trawnikiem
Od: "adi" <a...@w...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam zrobiłem koło domu 1000 m trawnika zgodnie z zasadą czyli równanie
terenu walcowanie sianie z siewnika 3 krotnie następnie grabienie i znów
walcowanie, problem w tym że trawa wschodzi bardzo kiepsko a chwasty rosną
jak głupie i tu moje pytanie czy jest jakiś środek który wyniszczy chwasty a
nie ruszy trawy? czy trawa wzejdzie w późniejszym terminie czy juz nic z
tego nie będzie?
--
Adi

2. Data: 2008-06-22 12:37:56

Temat: Re: problem z nowym trawnikiem
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g3lagg$shq$1@news.dialog.net.pl adi
<a...@w...gmail.com> napisał(a):

> [...]
> środek który wyniszczy chwasty a nie ruszy trawy? czy trawa wzejdzie
> w późniejszym terminie czy juz nic z tego nie będzie?

Hejka. Spróbuj skosić kosiarką z założonym koszem.
Pozdrawiam mechanicznie Ja...cki

3. Data: 2008-06-22 17:41:00

Od: "adi" <a...@w...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Spróbuj skosić kosiarką z założonym koszem.

ale co to ma dać?

4. Data: 2008-06-22 18:56:48

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g3m2r6$bt5$1@news.dialog.net.pl adi
<a...@w...gmail.com> napisał(a):

> ale co to ma dać?

Hejka. Skoro chwasty rosną jak głupie ... :-)
Pozdrawiam dekapitacyjnie Ja...cki

5. Data: 2008-06-23 07:17:24

Od: "adi" <a...@w...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Skoro chwasty rosną jak głupie ... :-)
> Pozdrawiam dekapitacyjnie Ja...cki

chwasty to akurat plewie bardziej chodzi mi o problem nie wschodzącej trawy
i wybicie chwastów a nie ich obcięcie

6. Data: 2008-06-23 10:57:36

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g3nilt$a2q$1@news.dialog.net.pl adi
<a...@w...gmail.com> napisał(a):

> chwasty to akurat plewie

Hejka. Skoro plewisz to czemu chcesz je niszczyć herbicydem?

> bardziej chodzi mi o problem nie wschodzącej trawy

Jak się trawa uprze i nie chce wschodzić to nic się na to nie poradzi.
:-(

> i wybicie chwastów a nie ich obcięcie

Chwasty trzeba było wybić przed zasianiem trawy. Coś mi się wydaje, że
ten trawnik trzeba będzie zakładać ponownie, aż do skutku. ;-)
Pozdrawiam syzyfowo Ja...cki

7. Data: 2008-06-23 19:53:16

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> [...]
>>
> Chwasty trzeba było wybić przed zasianiem trawy. Coś mi się wydaje, że
> ten trawnik trzeba będzie zakładać ponownie, aż do skutku. ;-)

Ciońć co wschodzi i wysiewać tu i tam nowe nasiona.
Do jesieni będzie super trawnik.
--
pozdr. Jerzy

8. Data: 2008-06-23 20:05:55

Od: "adi" <a...@w...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ciońć co wschodzi i wysiewać tu i tam nowe nasiona.
> Do jesieni będzie super trawnik.

a trawa wybije chwasty czy moze lepiej spryskać wszystko rundapem i siać od
nowa??

adi

9. Data: 2008-06-23 20:17:44

Od: "adi" <a...@w...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ciąć ile wlezie.

czyli w kółko kosiarka? myślisz ze na jesień nasiona wzejdą i wybiją
chwasty?

10. Data: 2008-06-23 20:18:07

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

adi pisze:

> a trawa wybije chwasty czy moze lepiej spryskać wszystko rundapem i siać od
> nowa??

Ciąć ile wlezie.
--
pozdr. Jerzy