Lista Allegrowych oszustow [bylo : Nowe szminki Bourjois ?;-)

Data: 2004-06-12 22:53:21
Temat: Lista Allegrowych oszustow [bylo : Nowe szminki Bourjois ?;-)
Od: Tib <c...@a...pl>

Anna M. Gidyńska wrote:
[ciach]

> [w tle przygrywa wzniosła muzyczka]
>
> ;)

> ja mogę w sigu tu i na forum, w opisie forum i na stronie allegrowej.
> i zaraz poszukam szczególnie udanych podrabiaczy.

Moja liste masz juz wyslana, poki co z makijazu i manicurow, pielegnacja
dotrze za kwadrans, uczciwe przejrzenie kilkudziesieciu stron z
kosmetykami, z zerkaniem na strony firmowe i komentarze wlacznie,
troszki zajmuje ;-)

> aha - kto się zajmie perfumami? ja się na tym nie znam szczególnie,
> kupuję tylko dziwne zapachy, których się nie podrabia, więc nie
> pomogę.

Tu sie wrzuci poki co oczywistych, nikt mnie nie przekona do szanela za
71 zl ;-)

> drugie aha - czy nie warto byłoby za jednym zamachem spisać też
> sprzedawców podrabianych ubrań i akcesoriów? te Vuittony za 300 pln to
> aż mnie trzęsą.

Widzialam chuste Hermesa za 50 zl, malo sie rzesami na smierc nie
zatrzepalam.
Moze zrobmy w 2-3 dni, ale za to kompletna - makijaz, pielegnacje,
perfumy i ciuchy ?

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit