Lista chciejstw mi się wydłuża

11. Data: 2005-02-17 19:20:05

Temat: Re: Lista chciejstw mi się wydłuża
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja juz kupilam.
> O zgrozo calkiem bez sensu, ale weszlam do sklepiku i musialam _cos_ kupic.
> Z utesknieniem czekam wiosny i obfitosci roslinnego towaru w sklepach,
> centrach,szkolkach itd.

Ale co kupiłaś :))
Pozdrawiam, Krystyna

12. Data: 2005-02-17 21:34:51

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
.

> [...] sam sklepik przy tym ogrodzie mozna sobie odpuscic
> slabo zaopatrzony
> jeden z najdrozszych
> a poza tym radosna tworczosc
> i duza fantazja w nazewnictwie sprzedawanych roslin

Tak czasem niestety bywa :(
Podobnie sklepik przy warszawskim OB. Nieduzy bo duzy wcale byc nie musi
ale juz myslalem, ze tam cos ciekawego kupie - niestety sie pomylilem.
Okazalo sie, ze zaopatruje sie on w rosliny u szkolkarzy i w sumie moglby
byc w dowolnym innym miejscu, bo zadnej ciekawostki z OB tam kupic nie
mozna :(

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2005-02-17 21:53:24

Temat: Odp: Lista chciejstw mi sięwydłuża
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cv32kc$1e5$...@a...news.tpi.pl...

Bartku!
Musze Ci z przykrością zwrócić uwagę, że tym postem złamałeś zaproponowany
przeze mnie bojkot postów Tadeusza Smala.
Rozumiem, że wybrałeś i swoją odpowiedzią na jego list stwiasz sie w gronie
zwolenników chamskch zachowań na grupie pl-rec-ogrody.
Zawiodłem się.
Przykro mi.
Janusz
PS
Ten bojkot to nie jest żart.

14. Data: 2005-02-17 22:01:21

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Ten bojkot to nie jest żart.

Nic nie wiedzialem o takim bojkocie - odeslij mnie do zrodla.

Pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2005-02-17 22:02:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> Rozumiem, że wybrałeś i swoją odpowiedzią na jego list stwiasz sie w
> gronie zwolenników chamskch zachowań na grupie pl-rec-ogrody.

na szali z chamstwem polozono glupote...
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami(politowania)
_hehehe

16. Data: 2005-02-17 22:03:04

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cv34d3$8aj$...@n...news.tpi.pl...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Nic nie wiedzialem o takim bojkocie - odeslij mnie do zrodla.

Poczytaj wątek o chamstwie.
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2005-02-17 22:09:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj wątek o chamstwie.

Wlasnie przed chwila go namierzylem. Wczesniej nie zwracalem nan uwagi,
poniewaz, gdy czytam grupe wybieram tylko ciekawiace mnie watki, czego
moge sie po tytule spodziewac. Gdybym czytal wszystko jak leci,
zajmowaloby mi to zbyt duzo czasu. Nie moge sie ustosunkowac do tego
bojkotu nie znajac sprawy. Zaczalem wlasnie czytac ow watek o chamstwie.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2005-02-17 22:17:29

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-17 13:24, Użytkownik Lilka napisał :

> Chyba to syndrom przedwiośnia.Może jak się weżmie szpadel
> do ręki na kilka godzin,to człowiek wróci na ziemię.

Nie na ziemie ale do domu. I jak wreszcie polozy sie spac, to zanim
zasnie , bedzie widzial w wyobrazni na nowo , co zrobil i co by tu
jeszcze mozna zmienic i znowu wpadnie na genialny pomysl,ze "takie cos"
by tam gdzies pasowalo, a maja to tam itd....
pozdrawiam , Barbara

19. Data: 2005-02-18 07:50:51

Temat: Jak dzieci w piaskownicy???
Od: "Kaska" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że nie mam takiego prawa wypowiedzi jak inni użytkownicy tej listy,
ponieważ jestem na tej liście niecały rok i piuję sporadycznie. Ale może
właśnie z tego powodu mam dystans do niektórych dyskusji.
Zapisując się na listę miałam nadzieję że zdobędę dużo informacji o
roślinach i ogrodach, a nie będę musiała czytać kłótni pomiędzy
zacietrzewionymi panami. Roślinki mają uspokajać:). A zachowanie panów jest
dziecinne i robią to publicznie. Czy nie lepiej byłoby załatwiać takie
sprawy na priva i nie wciągać w to osób postronnych?
Jeśli komuś się podoba lub nie moje zdanie to proszę nie pisać na listę
tylko na moją skrzynkę. To jest lista i innej tematyce :))))

Pozdrawiam wszystkich, a w szczególności dwóch Panów i mam nadzieję że dojdą
do porozumienia :)).

KaskaA

20. Data: 2005-02-18 08:00:44

Temat: Re: Jak dzieci w piaskownicy???
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Kaska wrote:
> Pozdrawiam wszystkich, a w szczególności dwóch Panów i mam nadzieję
> że dojdą do porozumienia :)).
> KaskaA
:)
zapewne mnie masz na mysli
ale rozwaz czy slusznie
:)
napisalem co napisalem
i nie podejmuje dalszych bezsensownych dyskusji z te druga ...
( w wykropkowanym miejscu powinna byc OSOBA
ale nie jest to dla mnie ktos zaslugujacy na te miano)
i odpuscilem jej wczoraj kolejna zaczepke w postaci "apelu" do Bartosza
:)
jestem prosty chlopak ze wsi
nie bawie sie w gladkie slowka
i choc
(parafrazujac slowa przypisane kiedys Jefersonowi)
za to co gada chetnie walnalbym jemu
ale jednoczesnie dowalilbym kazdemu
ktory by probowal uniemozliwic jemu powiedzenie tego co ma do powiedzenia
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Rozmnażanie bylin z nasion