Listy sosem pieczetowane

1. Data: 2001-10-09 20:30:32

Temat: Re: Listy sosem pieczetowane
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote:
>a rzeczywiście nic się nie zgadza AgatoW !!
>
>ksiazke z sosem napisali Piotr Bikont i Robert Maklowicz
>i onze Bikont jest jeden co sie kulinariami zajmuje
>z tego co wiem to wysoki on jest,
>i (na zdjeciu przynajmniej) uszy ma.
>Wiec to najprawdopodobniej ten Piotr Krysiu
>- zrob duze miejsce w kolekcji.
>PS - ksiazke mam.

...co Zowisia do czterech razy sztuka ? :)
Zrozumiałm już za trzecim o co chodzi.

Pozdrawiam ale tylko raz.

AgataW.

1. Data: 2001-10-09 20:45:10

Temat: Re: Ja niechcacy proszem Pani !!!
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AgataW" <a...@g...com.pl> napisał(a):
> ...co Zowisia do czterech razy sztuka ? :)
> Zrozumiałm już za trzecim o co chodzi.
Agatko,
Nie chciałam jeszcze bardziej zaśmiecać listy
wyjaśnianiem, że to jakaś chochelka kucharska ;-))
mi wysłała tyle takich samych postów ....
chyba dlatego, że coś dopisywałam w ostatniej chwili,
a poprzednia wersja już szła sobie we świat jak ta
Pyza na polskich dróżkach ....
a ja pozdrawiam
bądź ile razy !!!!
:))

--
Zowisia < mailto: z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-10-09 21:15:08

Temat: Re:Jak Zowisia niechcący grupę zaśmiecała...
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote:
>Agatko,
>Nie chciałam jeszcze bardziej zaśmiecać listy
>wyjaśnianiem (ciach)

..masz rację.
A tak prywatnie to Ci Zowisia powiem, że mam odciski od
obierania kilogramów pigwy dla brata na nalewki. Zarobiłam u niego 10
złotych...Może choć pozwoli sobie chlapnąć...

Dobranoc :)

AgataW.

1. Data: 2001-10-10 07:36:59

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> a rzeczywiście nic się nie zgadza AgatoW !!

Scie namacily, ze teraz juz nic nie wiem.

Jader

1. Data: 2001-10-10 09:05:35

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> napisal(a) nam tak:
ale za to ksiazke o galicyjskim smaku, owze Maklowicz napisal z
niejakim Mancewiczem Stanislawem (ta pozycje polecam, czyta sie
miluchno) i moze to z nim wlasnie rozmowy w przekroju prowadzil ...

ps. ciekawe jaka jest szansa, ze bedzie dobra sygnaturka w koncu ;O
oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
--
Honore de Balzac
Kobiety wmawiaja zawsze w mezczyzn, z ktorych zrobily baranow,

1. Data: 2001-10-11 11:48:45

Od: Robson <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Oct 2001 22:10:00 +0200, "Zowisia"
<z...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał/a:

> [...]
>z tego co wiem to wysoki on jest,
>i (na zdjeciu przynajmniej) uszy ma.
>Wiec to najprawdopodobniej ten Piotr Krysiu

No dobra, ale mimo tylu postów nadal nie wiem za dużo o książce, a jak
może niektórzy pamiętają, chodziło mi o to, czy warto ją kupić, a nie
o to, czy autor jest wysoki i chudy, czy niski i gruby ;-)
W każdym razie przynajmniej 'oshin' mnie trochę zniechęcił(a)?, więc
jeszcze się zastanowię.
Pozdrowienia,
Robson

1. Data: 2001-10-11 12:21:49

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson <r...@p...onet.pl> napisal(a) nam tak:
>'oshin' mnie trochę zniechęcił(a)?,
ła ;)

>jeszcze się zastanowię.
aha zastanow sie doglebnie
to naprawde jest glownie spis knajp z bardzo krociutkim ich opisem
IMO nie warto bylo placic 32 zl...

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Pierre Benoit
Maz jest panem u siebie... kiedy zony nie ma w domu.

1. Data: 2001-10-12 12:27:01

Od: Robson <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2001 14:21:49 +0200, oshin <b...@a...krakow.pl>
napisał/a:

>aha zastanow sie doglebnie
>to naprawde jest glownie spis knajp z bardzo krociutkim ich opisem
>IMO nie warto bylo placic 32 zl...

Dzięki! O to mi chodziło - konkretne pytanie, konkretna odpowiedź.
Chyba kupię w tej sytuacji jakieś piwo za te zaoszczędzone 32 zł ;-)))
Pozdrowienia,
Robson

Witam wszystkich
Zupa "krasnoludkowa" (czyli cebulowa inaczej) - przepraszam, długie wyszło
AAAA przepraszam!
warzywka once more!
Odżywianie w ujęciu historycznym