Listy sosem pieczetowane

1. Data: 2001-10-09 11:39:33

Temat: Listy sosem pieczetowane
Od: Robson <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Czy ktoś miał okazję zapoznać się z książką R. Makłowicza i jego
kolegi (niestety nie pamiętam w tej chwili nazwiska) "Listy sosem
pieczętowane" - czy coś takiego?
Jest to przewodnik po polskich restauracjach, ale nie wiem, czy warto
go kupić - czy dużo jest tych restauracji opisanych i w jakich
miastach (czy jest np. Białystok).
Pozdrowienia,
Robson

1. Data: 2001-10-09 12:56:40

Temat: Re: Listy sosem pieczetowane
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson <r...@p...onet.pl> napisal(a) nam tak:
>Czy ktoś miał okazję zapoznać się z książką R. Makłowicza i jego
>kolegi (niestety nie pamiętam w tej chwili nazwiska) "Listy sosem
>pieczętowane" - czy coś takiego?

yhy kolega Bikont, mam to w domku, narazie przelecialam i juz mi sie
prostesty podniosly
jak dla mnie za malo opisow, adresy knajp to mozna z ksiazki
telefonicznej wziac ;)
i taka jakas troszke mdla, ale da sie strawic
czy Bialystok jest, to nie wiem, ale ogolnie miast jest sporo, wiec
jest szansa, ze i Twoje sie znajdzie
;)

1. Data: 2001-10-09 15:36:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>i taka jakas troszke mdla, ale da sie strawic
>czy Bialystok jest, to nie wiem, ale ogolnie miast jest sporo, wiec

ja z tym Bikontem (Piotr? wysoki? kiedys chudzina?) studiowalam
czas jakis...nastepna slynna osoba do kolekcji?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 16:07:14

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>ja z tym Bikontem (Piotr? wysoki? kiedys chudzina?) ...(ciach)

grubszy i w czarnych golfach a reszta się zgadza...wysoki.
( Bikont i Makłowicz przez dłuższy czas prowadzili te rozmowy
na łamach "Przekroju" nagle zniknęli i pojawiła się właśnie owa
książka.)

AgataW.

1. Data: 2001-10-09 17:41:10

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> wrote:

> [...]
>( Bikont i Makłowicz przez dłuższy czas prowadzili te rozmowy
>na łamach "Przekroju" nagle zniknęli i pojawiła się właśnie owa

Rachumek sumienia czyli nic się nie zgadza. Pomyliło mi się
chyba stukrotnie. Ten pan z którym Małymakłowicz książkę napisał
to nie jest Bikont tylko ten drugi. Bikont to jest inny co
pisze. A duet MałegoMakłowicza z tym drugim wielkim i w golfie to
ten duet co pisał w "Przekroju". Proste!

AgataW. ( Krysia krótko mówiąc nie wiem jak wygląda teraz Twój kolega)

1. Data: 2001-10-09 18:33:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Rachumek sumienia czyli nic si? nie zgadza. Pomyli?o mi si?
>chyba stukrotnie. Ten pan z którym Ma?ymak?owicz ksi??k? napisa?
>to nie jest Bikont tylko ten drugi. Bikont to jest inny co
>pisze. A duet Ma?egoMak?owicza z tym drugim wielkim i w golfie to
>ten duet co pisa? w "Przekroju". Proste!
>
>AgataW. ( Krysia krótko mówi?c nie wiem jak wygl?da teraz Twój kolega)

najbardziej to pamietam jego uszy
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 20:08:14

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AgataW" <a...@g...com.pl> napisał(a):

> [...]
> pisze. A duet MałegoMakłowicza z tym drugim wielkim i w golfie to
> ten duet co pisał w "Przekroju". Proste!
----
a rzeczywiście nic się nie zgadza AgatoW !!

ksiazke z sosem napisali Piotr Bikont i Robert Maklowicz
i onze Bikont jest jeden co sie kulinariami zajmuje
z tego co wiem to wysoki on jest,
i (na zdjeciu przynajmniej) uszy ma.
Wiec to najprawdopodobniej ten Piotr Krysiu
- zrob duze miejsce w kolekcji.
PS - ksiazke mam.
:)) Bawcie sie dobrze z MG. Prosimy o RELACJE ZE ZDJECIAMI
do Garlerii !!!!

--
Zowisia < mailto: z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-10-09 20:09:53

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AgataW" <a...@g...com.pl> napisał(a):

> [...]

- zrob duze miejsce w kolekcji.
PS - ksiazke mam.
:)) Bawcie sie dobrze z MG. Prosimy o RELACJE ZE ZDJECIAMI
A te pierwsza ksiazke o Krakowie do zjedzenia to Maklowicz
napisal ze Stanislawem Mancewiczem, takim naszym
jastrzebiem dziennikarstwa. Lokalnego.

--
Zowisia < mailto: z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-10-09 20:10:00

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-09 20:10:35

Temat: Re: Listy sosem - 2ga czesc od Zowisi
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AgataW" <a...@g...com.pl> napisał(a):

> [...]

do Garlerii !!!!
A te pierwsza ksiazke o Krakowie do zjedzenia to Maklowicz
napisal ze Stanislawem Mancewiczem, takim naszym

Witam wszystkich
Zupa "krasnoludkowa" (czyli cebulowa inaczej) - przepraszam, długie wyszło
AAAA przepraszam!
warzywka once more!
Odżywianie w ujęciu historycznym