Literatura

161. Data: 2008-12-03 18:20:04

Temat: Re: Literatura
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To tak tytułem dygresji, bo właśnie sobie zdałam sprawę, w którym punkcie
> się mijamy - ten punkt to niby jedna mała literka "o" zamiast "z", a
> zmienia wszystko.

Właśnie się tak zastanawiam, w kontekście tego co napisałaś wcześniej, o
co tak naprawdę walczysz. Czy faktycznie o tych ludzi, którzy mogliby
się narodzić, czy bardziej o własne zbawienie?

Ewa

162. Data: 2008-12-03 18:23:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Ciężko byłoby wtedy lekarzowi stwierdzić ciążę w czasie sekcji.

W obliczu takich technik - kiedy to lekarze po kilku dniach widzą, czy
zygota zaczęła się już dzielić w procesie in vitro - wydaje mi się to
teoretycznie możliwe.

BTW do obliczenia wieku ciąży potrzebna jest data ostatniej miesiączki,
ale to wcale nie jest pierwszy dzień ciąży.

Ewa

163. Data: 2008-12-03 18:51:06

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W obliczu takich technik - kiedy to lekarze po kilku dniach widzą, czy
> zygota zaczęła się już dzielić w procesie in vitro - wydaje mi się to
> teoretycznie możliwe.

Teoretycznie. Bo w procesie in vitro to się ogląda pod mikroskopem.
Normalnie nie widać. Normalnie to widać po dwóch tygodniach od zapłodnienia.
Najwcześniej. I to na bardzo dobrym sprzęcie. Nie sądzę natomiast, żeby w
trakcie sekcji zwłok szukano tak małej ciąży.

> BTW do obliczenia wieku ciąży potrzebna jest data ostatniej miesiączki,
> ale to wcale nie jest pierwszy dzień ciąży.

A tak w ogóle to się czepiasz.
Nie chodziło mi o dyskusję kiedy zaczyna się ciąża.
To nie matematyka zresztą.
Chodziło mi o "przejęzyczenie" albo drobną "pomyłkę".
Właściwie to nie chce mi się już tłumaczyć o co mi chodziło.

V-V

164. Data: 2008-12-03 19:08:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 18:02:37 +0100, Veronika napisał(a):

> Gdybyś przynajmniej raz przyznała, że popełniłaś błąd

:-DDD

> i napisała np. że
> miałaś na myśli 1 miesiąc ciąży, a nie 1 tydzień. Ale Ikselkopodobne nigdy w
> życiu się nie mylą, co? I wszystko wiedzą najlepiej? I w życiu nie przyznają
> się do pomyłki. Żal mi ciebie.
>
> V-V

Mówie spadaj. Pierwszy tydzień to pierwszy tydzień.
A ta twoja objawieniowa stronka wywołała u mojego ginekologa stan migotania
przedsionków ze śmiechu - poprosił, żebym mu tego typu "lyteratury"
zaoszczędziła na przyszłość, nitrogliceryne musiął zażyć.
Ja mam do tej pory tylko napady płaczu ze śmiechu, no ale on mógł źle
skończyć.

165. Data: 2008-12-03 19:08:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 18:05:46 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> zap?odnione.
> znaczy,

> By?em perfidny - ona chcia?a córke a ja syna - udawa?em wytrysk, ale
> naprawde wytrysn??em w dzien jajeczkowania, a w?a?ciwie jeden po, dla
> pewno?ci - tak urodzi? mi sie drugi syn drugiej ?ony, na odmiane
> oszukiwa?em - udawa?em przerywany stosunek, na trzy dni przed jajeczkowaniem
> na córke.
> Z S. nie mai?em danych - chcia?a mieae dziecko, ja te?, to zrobi?em i
> urodzi?o sie 22 pa 1/4 dziernika dwa lata temu. I zosta?o ukradzione.

Masz tu godną rozmówczynię jak widzę - poziom w poziom :->

166. Data: 2008-12-03 19:11:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Dec 2008 19:20:04 +0100, medea napisał(a):

> Właśnie się tak zastanawiam, w kontekście tego co napisałaś wcześniej, o
> co tak naprawdę walczysz. Czy faktycznie o tych ludzi, którzy mogliby
> się narodzić, czy bardziej o własne zbawienie?

Tego się, niestety, wytłumaczyc już nie da osobie, która ma Boga za
durnia...

167. Data: 2008-12-03 19:16:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz tu godną rozmówczynię jak widzę - poziom w poziom :->

Prostota to nie prostactwo.
Młodziezy, ty nad poziomy wylatuj, bo po czterdziestce wyżej pięt nie
podskoczysz.

168. Data: 2008-12-03 19:20:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 20:16:59 +0100, Panslavista napisał(a):

> Prostota to nie prostactwo.
> M?odziezy, ty nad poziomy wylatuj, bo po czterdziestce wy?ej piet nie
> podskoczysz.

Chwała ciężarnym miesiączkującym.
Ave.

169. Data: 2008-12-03 19:35:16

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaoszczędziła na przyszłość, nitrogliceryne musiął zażyć.
> Ja mam do tej pory tylko napady płaczu ze śmiechu, no ale on mógł źle

Wniosek jest jeden. Zmień ginekologa. Jak najszybciej.
Poważnie.

V-V

170. Data: 2008-12-03 19:37:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tego się, niestety, wytłumaczyc już nie da osobie, która ma Boga za
> durnia...

To może lepiej mnie zrozumiesz, jeśli poprawię - "o swoje wyobrażenie o
zbawieniu".

Ewa

Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce