Literatura

231. Data: 2008-12-04 22:34:11

Temat: Re: Literatura
Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1i3hrs47hnjv2.11rgwxgh9drd6.dlg@40tude.net...

> No widzę. We wspólnej wiedzy. Tylko że kiedy jedni ciążę uważają za
> dokonaną PO zapłodnieniu, np., to inni PRZED - i jak tu szukać wspólnego
> języka? - ot, przykład pierwszy z brzegu...

No ty naprawdę niereformowalnie głupia jesteś.
Najprostszej rzeczy nie potrafisz pojąć.
Ale ja tam mogę do skutku.
Skoro już jest ciąża to liczy się ją od pierwszego dnia ostatniej
miesiączki, kretynko.
Czyli te dwa tygodnie przed zapłodnieniem dodaje się do wieku ciąży.
A jak nie ma ciąży to się jej nie liczy.
Ale może Teleekspres ci wytłumaczy.

V-V

232. Data: 2008-12-04 23:26:10

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@c...op.pl> wrote in message

> Ale może Teleekspres ci wytłumaczy.

Raczej Ziarno.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

233. Data: 2008-12-04 23:34:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" napisał w wiadomości:

> ja sądzę, że to coś od płyty piździerzowej

Pojedyncze odpady z płyty? Piździaki? :)

michał

234. Data: 2008-12-04 23:39:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"@ <treneironapisał w wiadomości:

> to chyba byłby płytniak...?

To pasuje do tego drugiego. Płetwak na płytkiej wodzie.

michał

235. Data: 2008-12-05 00:06:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-To juz jakas musi byc choroaba,jesli ktos morderstwa nie
odróznia od eutanazji.By sie gliniaze usmiali,jak by musieli zamykac
saobójców za morderstwa.ko?ci, nie co

236. Data: 2008-12-05 05:49:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> To pasuje do tego drugiego. Płetwak na płytkiej wodzie.

Ale chyba lity płetwiak - inaczej nabrałby wody.
Czyli skrótowo - litwak.

237. Data: 2008-12-05 07:53:53

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Michaś by chciał, abym w nim widziała meżczyznę :-D

A co widzisz?

;o)

Pzdr
Paweł

238. Data: 2008-12-05 09:43:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał w wiadomości

> Ale chyba lity płetwiak - inaczej nabrałby wody.
> Czyli skrótowo - litwak.

Nie, jest wydrążony z ograniczoną wypornością. W skrócie - drążniak.

michał

239. Data: 2008-12-05 09:45:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, jest wydrążony z ograniczoną wypornością. W skrócie - drążniak.

Szambonurek z balatem betonowym na stopach.

240. Data: 2008-12-05 10:46:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Dec 2008 08:53:53 +0100, bazyli4 napisał(a):

> A co widzisz?
>
> ;o)
>
> Pzdr
> Paweł