Literatura

191. Data: 2008-12-04 08:11:06

Temat: Re: Literatura
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gh75od$afh$1@inews.gazeta.pl...

> Kiedy się tak zacietrzewisz, jesteś piękna jak nasz prezydent dzisiaj w
> sejmie.

Żeś walnął... no żeby tak kobiecie ;o)

Pzdr
Paweł

192. Data: 2008-12-04 08:13:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@o...pl> wrote in message

> Tak, trudno, ale skoro mówisz, że jako ciemnota walczysz z podobną sobie
> ciemnotą to raczej się nie uda.

Twoją nawet halogeny nie rozjaśnią.

193. Data: 2008-12-04 08:17:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie nie ogranicza internet tylko własny mózg, w którym nie chcesz
> kształcić połączeń tylko walisz na kliszach...

U ciebie nawet klisz niedostatek...

194. Data: 2008-12-04 08:39:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał w wiadomości:

> Żeś walnął... no żeby tak kobiecie ;o)

Przepraszam, wydawało mi się, że kobietę w niej widzi już tylko mąż i
rycerz Slaivsta. =:o

michał

195. Data: 2008-12-04 08:52:02

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, wydawało mi się, że kobietę w niej widzi już tylko mąż i
> rycerz Slaivsta. =:o

Aaaa, Sravek... tej już chyba we wszystkim widzi kobiety ;o)

Pzdr
Paweł

196. Data: 2008-12-04 09:53:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Dec 2008 09:10:12 +0100, bazyli4 napisał(a):

> i póki nie będziesz potrafiła zrozumieć, że kochający inaczej mają prawo do
> kochania w inny sposób niż Ty,

Tępoto: mają prawo, ale won adopcji dzieci, pchania się do pojęcia
"małżeństwo", won od szkół i dosyć już publicznego manifestowania sie jako
"normalni".

> zawsze będziesz wychodziła na ograniczoną
> umysłowo, chyba że będziesz kisiła się tylko w sosie własnych, starannie
> dobranych znajomych... ale w realu nic dobrego Ci z tego nie przyjdzie...

SAMO DOBRE mi przychodzi - to jest miara.
A Ty się miotasz przeciw takim, jak ja "kurom" tylko dlatego, że zawsze
wiedzą, kiedy skręcić w lewo, a kiedy w prawo - ty umiesz tylko prosto, jak
Ci proste instynkty nakazuja, nie patrząc na konsekwencje, a potem bys
dziobał mnie za sam fakt podejmowania trafnych wyborów w życiu. A idź i giń
- na własny rachunek, za własne pieniądze zabijaj swoje dzieci, o ile w
ogóle je będziesz miał. Albo kiś się w łózku z chłopem jako tzw. inna opcja
:-PPP

> Czemu od razu do gazu... może po prostu do nauki zapędzić wystarczy...

Pędzić to sobie możesz własna żonke lub żonkosia :-)

> Ciebie nie ogranicza internet tylko własny mózg, w którym nie chcesz
> kształcić połączeń tylko walisz na kliszach...

Wal się. To tak a'propos.

197. Data: 2008-12-04 09:54:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Dec 2008 01:05:56 +0100, Redart napisał(a):

> [...]
> kochają się, udając że to się w ogóle nie dzieje.
>
> Nie wiem, jak by to w statystykach wypadło, ale w moim dość dużym
> rodzinnym otoczeniu są dwa przypadki matek samodzielnie wychowujących
> dzieci, gdzie trudno powiedzieć o odpowiedzialnym zaplanowaniu swojego
> życia - i obie dziewczyny pochodzą z rodzin silnie katolickich. tzn.
> silnie zdeklarowanych i 'aktywnych katolików'(można by wręcz powiedzieć
> 'walczących'). Wśród rodzin z zadeklarowanym silnym dystansem do KK
> (choć niekoniecznie do postaci Chrystusa) takich przypadków nie ma.

Analiza za skąpa na pracę doktorska, ale i tak mi pochlebia - jakże bardzo
muszę Ci przeszkadzać - ciekawe, dlaczego?
:-)

198. Data: 2008-12-04 09:55:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Dec 2008 09:11:06 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Żeś walnął... no żeby tak kobiecie ;o)
>
> Pzdr
> Paweł

Męski bokser umie tylko walnąć - zwłaszcza kobiecie :-)

199. Data: 2008-12-04 10:24:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Dec 2008 09:17:40 +0100, Panslavista napisał(a):

> "bazyli4" <b...@o...pl> wrote in message

> U ciebie nawet klisz niedostatek...

Ale za to ma sporo "opcji" :-DDD

200. Data: 2008-12-04 10:25:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Dec 2008 09:52:02 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Aaaa, Sravek... tej już chyba we wszystkim widzi kobiety ;o)
>
> Pzdr
> Paweł

Michaś by chciał, abym w nim widziała meżczyznę :-D

Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce
I WSZYSTKO JASNE !!!
R.I.P