Lodówka ?

1. Data: 2006-06-22 17:41:23

Temat: Lodówka ?
Od: "pyszczak" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar w bardzo najbliższym czasie nabyć lodówkę dwukomorową z
zamrażarką na co należy zwrócić uwagę przy zakupie , jakie parametry są
najlepsze itp. ? Jaką lodówkę byście polecili w cenie do 1500zł ?

pyszczak zaciekawiony

2. Data: 2006-06-22 21:35:45

Temat: Re: Lodówka ?
Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pyszczak" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar w bardzo najbliższym czasie nabyć lodówkę dwukomorową z
> zamrażarką na co należy zwrócić uwagę przy zakupie , jakie parametry są
> najlepsze itp. ? Jaką lodówkę byście polecili w cenie do 1500zł ?

Cześć,
Ja kupiłem ostatnio Samsunga RL36SBMS - 1540 pln. Czy dobra? Na tą chwilę trudno
powiedzieć, póki co dla mnie bomba, jest No Frost - czyli brak szronu na
zamrożonym jedzeniu, i dosyć cicha - a mam kuchnię połączoną z pokojem, to wtedy
ważne. Klasa energetyczna A - choć są bardziej oszczędne lodówki, z etykietki
przynajmniej. Ogólnie bardzo solidnie i dokładnie wykonana, przekładałem drzwi -
pasowało wszystko jak ulał. Nie wiem, jak z trwałością, ale słyszałem kilka
pochlebnych opinii.
Zwróć uwage na pojemność, głośność, dobrze, jak ma 2 termostaty, klasa
energetyczna, no i popytaj kilku sprzedawców, lub w serwisie, czego nie
polecają - wyjdzie Ci wypadkowa:-)
Raff
PS. Usuń box z adresu.

Prośba o identyfikacj