mikrofalówka

1. Data: 2006-06-22 13:23:49

Temat: mikrofalówka
Od: "Marcin Supkowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
dostałem na prezent kuchenke mikrofalową LG - żona mi mówi ze to rakotwórcze
i wogle nie chce tego uzywać. Prawda to?
Pozdrawiam,
Marcin

2. Data: 2006-06-22 14:23:25

Temat: Re: mikrofalówka
Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Supkowski wrote:

> dostałem na prezent kuchenke mikrofalową LG - żona mi mówi ze to rakotwórcze
> i wogle nie chce tego uzywać. Prawda to?

Nie ta grupa => pl.sci.medycyna :)

Ale myślę że jeśli żona nie będzie sama ustawiać swojego organizmu na
drodze mikrofal to nic jej nie będzie.

Poza tym mikrofalówka służy głównie do odgrzewania a nie do gotowania.

Karol

3. Data: 2006-06-22 15:28:27

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jun 2006 15:23:49 +0200 I had a dream that Marcin Supkowski
<m...@p...onet.pl> wrote:
>dostałem na prezent kuchenke mikrofalową LG - żona mi mówi ze to rakotwórcze
>i wogle nie chce tego uzywać. Prawda to?

Tak samo rakotwórcze jak telefon komórkowy.

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2006-06-22 18:19:55

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Supkowski napisał(a):
> dostałem na prezent kuchenke mikrofalową LG - żona mi mówi ze to rakotwórcze
> i wogle nie chce tego uzywać. Prawda to?
Prawda jest ze jezdzenie samochodami zabija, bo przeciez miliony ludzi
na swiecie zginely w wypadkach. Ale to nie powod by nie wsiasc do
zadnego auta. Tutaj rakotworczosc jest niepotwierdzona, a polaczenie
wielu przypadkow raka akurat z mikrofalowkami jest niewykonalne (w
polsce jakies 10-15 lat temu mikrofalowek wogole nie bylo i jakos ludzie
na raka tez chorowali)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

5. Data: 2006-06-23 06:19:51

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Supkowski" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e7e5g2$m1g$1@news.onet.pl...
> Witajcie
> dostałem na prezent kuchenke mikrofalową LG - żona mi mówi ze to
rakotwórcze
> i wogle nie chce tego uzywać. Prawda to?
> Pozdrawiam,

W pewnej podkrakowskiej szkole gastronomicznej, mojej kuzynce mówiono że
patrzenie na gotujące się potrawy w kuchence mikrofalowej powoduje
ślepotę....

pl

6. Data: 2006-06-23 08:19:57

Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Auguro wrote:

> W pewnej podkrakowskiej szkole gastronomicznej, mojej kuzynce mówiono że
> patrzenie na gotujące się potrawy w kuchence mikrofalowej powoduje
> ślepotę....

O ile pamiętam w instrukcji do mikrofalówki jest napisane żeby nie
siedzieć z nosem w szybie drzwiczek, ale o konsekwencjach nie wspominali.

Karol

7. Data: 2006-06-24 18:41:04

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Karol S napisał(a):

> O ile pamiętam w instrukcji do mikrofalówki jest napisane żeby nie
> siedzieć z nosem w szybie drzwiczek, ale o konsekwencjach nie wspominali.

A patrzenie na piorace sie pranie - powoduje halucynacje i hipnoze...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

8. Data: 2006-06-28 10:28:35

Od: "b." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym mikrofalówka służy głównie do odgrzewania a nie do gotowania.
>
> --
> Pozdrawiam
> Karol
Nie do gotowania??? Moja mikrofala oprócz gotowania służy do pieczenia
(termoobieg), grilowania, obsmażania i ... odgrzewania również :) To chyba
nie jest jakiś wyjątkowy model? :P
b.

9. Data: 2006-06-28 10:45:21

Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

b. wrote:

> Nie do gotowania??? Moja mikrofala oprócz gotowania służy do pieczenia
> (termoobieg), grilowania, obsmażania i ... odgrzewania również :) To chyba
> nie jest jakiś wyjątkowy model? :P

Ja wiem że się da, ale jak coś jest "od podstaw" robione w mikrofali to
mi nie smakuje tak jak robione klasycznie na ogniu. Poza tym dla mnie
grill musi być nad żarem a smażenie na patelni, podróbek nie uznaję :)

Natomiast do odgrzewania mikrofala nadaje się znakomicie, bo trzeba
tylko podgrzać jedzenie które ma już właściwy smak, a trudniej o
przypalenie.

Karol

Waz przedluzajacy do myjki
Brama wjazdowa, uchylna