Lodówka "Polar"

1. Data: 2001-11-19 21:22:49

Temat: Lodówka "Polar"
Od: "Demostenes" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam problem z lodowka. Chlodzenie wlacza sie na jakies 5-6. sek i wylacza.
po ok 2 min cykl sie powtarza. Nie wiem co jej jest ! czy to sie da
naprawic? czy powinienem odkladac kase na nowa?
pozdrawiam
michal

1. Data: 2001-11-19 21:50:58

Temat: Re: Lodówka "Polar"
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Zmostkuj termostat, jezeli bedzie pracowala bez przerwy to znaczy, ze
termostat jest do wymiany.
Jezeli to nie pomoze to wymien automat rozruchowy kompresora. Koszty wymiany
sa jednakowe w obu przypadkach.
Jest trzecia mozliwosc: czekaj az cos sie spali.
W tym wypadku moze to byc kompresor.

1. Data: 2001-11-20 06:50:49

Od: "Peter" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Demostenes" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> po ok 2 min cykl sie powtarza. Nie wiem co jej jest ! czy to sie da
> naprawic? czy powinienem odkladac kase na nowa?

Czesc!
Przy kompresorze (najczesciej na nim jest zamocowany)jest automat
rozruchowy.Jest to stycznik ktory na krotko zwiera obwod rozruchowy
sprzezarki(slychac go przed samym zalaczeniem sie sprezarki) i po odpaleniu
jej rozlacza sie.U Ciebie prawdopodobnie jest sklejony na stale ten
stycznik,tzn kiedys podczas proby zalaczenia sie kolejnego cyklu pracy
sprzezarki styki sie skleily.Z tego co piszesz to jeszcze dziala
zabezpiczenie termiczne tego stycznika i moze jeszcze troche popracuje.
Rada:
1.Odlaczyc zasilanie
2.Zlokalizowac ten stycznik
3.Rozleic styki
4.Wyczyscic je b.drobnym papiem sciernym
5.Wypolerowac styki(mozna od zonki wziac taki czterostronny przyrzad do
polerowania paznokci :-)

Pozdrawiam
PiotrK
p...@k...net.pl

1. Data: 2001-11-20 11:39:39

Od: "Demostenes" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rady!! zrobie jak mowicie. a pilnik pozycze od sasiadki bo zonki
jeszcze niet :-))

pozdrawiam
demostenes

1. Data: 2001-11-20 11:58:49

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Z tym pilnikiem to kolega przesadzil.
Przepisz dane komprasora: marka, typ, rodzaj freonu na ktorym pracyje. Idz
do service powinni znalezc w katalogu. Mozesz te dane przeslac na moj adres.
Poszukam jaki relay potrzebujesz.
Mozesz tez kupic uniwersalny relay. One pracuja do 2HP.

Czechy: ceny niektórych nart oraz sklepy ze sprzętem
tapety natryskowe
Dachbud pytanie
Grzejnik do łazienki
Ściany z minionej epoki