Lodówka Samsung

1. Data: 2006-05-18 13:35:22

Temat: Lodówka Samsung
Od: dj <d...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

CO myślicie o takiej lodówce SAMSUNG RL 39 WBSW? Cena tego to ok 1800
Jakieś opinie użytkowników? Inne alternatywy?
Zależy mi na dosyć dużej lodówce z osobną przynajmniej 3 szufladową
zamrażarką (min. 90l.

Czy system NO FROST sprawdza się? Kompletnie nie mam z tym doświadczenia.

pozdrawiam

DJ

2. Data: 2006-05-18 19:06:24

Temat: Re: Lodówka Samsung
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

dj napisał(a):
> CO myślicie o takiej lodówce SAMSUNG RL 39 WBSW
A co sadzisz o używaniu google ?

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

3. Data: 2006-05-19 06:49:05

Od: dj <d...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK napisał(a):

> A co sadzisz o używaniu google ?

super sprawa no i co z tego?

DJ

4. Data: 2006-05-19 08:12:24

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na moje ucho to sporo hałasuje ale za kilka dni wezwę serwis i powiedzą
czy wszystko z nią OK.
NO FROST-nie ma z tym problemu, działa jak trza.
Pdr.Mariusz

5. Data: 2006-05-19 09:03:37

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dj" <d...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> super sprawa no i co z tego?

to z tego, ze sam kiedys pisalem o podobnym modelu lodowki (i nie tylko ja)
i drugi raz tego samego juz mi sie nie chce pisac, wiec albo sobie poszukasz
albo czekaj dalej

pozdrawiam
Tomek

6. Data: 2006-05-19 09:09:29

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

dj napisał(a):
> super sprawa no i co z tego?
Tyle z tego, ze wypadaloby wpisac w google samsung rl39wbsw
http://groups.google.pl/groups/search?q=samsung+rl39
wbsw&qt_s=Szukaj
i juz bys mial pare opinii z tej grupy
A jakbys przeszukal archiwum tej grupy w temacie "samsung" to jeszcze
kilka wypowiedzi bys znalazl

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

7. Data: 2006-05-19 10:05:18

Od: dj <d...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK napisał(a):

> [...]
wbsw&qt_s=Szukaj
> i juz bys mial pare opinii z tej grupy
> A jakbys przeszukal archiwum tej grupy w temacie "samsung" to jeszcze

OK. To było pierwsze co zrobiłem. :-)
Konkretnych opini chyb a z 3 i to dosyć starawe. Liczyłem na wrażenia
tych co je wtedy kupili. Zawiodłem się?

DJ

8. Data: 2006-05-19 10:32:15

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

DwaSkrzydla napisał(a):
> Na moje ucho to sporo hałasuje ale za kilka dni wezwę serwis i powiedzą
> czy wszystko z nią OK.
Co uwazasz za halasowanie? Bo moja wydaje "dziwne" odglosy, ale
cichutko. Stwierdzilem ze chyba tak po prostu ma byc, tyle ze w
przypadku lodowki czlowiek nie jest przyzwyczajony ze ona sobie 'kapie'
'ciurka' albo robi "gulp... gulp..." jakby hipopotam mial pawia puscic
;) Bo sam kompresor dziala dosc cicho (duzo ciszej niz w amica)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

9. Data: 2006-05-19 10:45:09

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

dj napisał(a):
wbsw&qt_s=Szukaj
> Konkretnych opini chyb a z 3 i to dosyć starawe. Liczyłem na wrażenia
> tych co je wtedy kupili. Zawiodłem się?

Jestem jednym z nich. Gdzie i za ile kupowalem - znalazles pewnie w
tamtych postach, mam wlascnie RL39WBSW (biala, dystrybutor wody,
nofrost, complete isulation)
Dziala dobrze, po jakims pol roku - nie ma sladu szronu (a tymbardziej
lodu). Dystrybutor wody sprawdza sie rewelacyjnie - wchodzi 4L wody (ale
niestety bardzo szybko tez wychodzi ;>), przy nastawionych 6stC w
lodowce - woda po chwili juz jest fajnie zimna. Przy nizszych temp - dla
mnie za zimna, zeby bola.
Jedyna niedorobka - "kostkarka" do lodu to jest jakies wielkie
nieporozumienie. Po pierwsze - to nie jest kostkarka! To po prostu
paleta z dziurami, w ktore nalewamy wody, a po zamarznieciu mozna za
galke przekrecic i _powinny_ kostki wypasc do pojemnika ponizej. Ale to
tylko teoria. Przy nalewaniu - woda rozlewa sie wszedzie. Gdy chcemy
nalac wode najpierw a potem wsadzic do lodowy caly ten zestaw - to
wkladanie w prowadnice (posiadajace zatrzaski/uchwyty itp) juz napewno
spowoduje wylanie polowy wody. No i kostki _za_nic_ nie chca wypadac po
zamarznieciu! Wywalilem dziada, mam dzieki temu dodatkowa szufladke w
zamrazalniku. Czyli sa 2 duze, jedna troche mniejsza (ale gleboka) oraz
malutka (gleboka) po kostkarce. Idealnie do tej malej wchodza napoje do
turbo-schlodzenia.

Wydaje dziwne odglosy ;) (jak na lodowke) - cos jakby w srodku sie
przelewalo, kapalo, bulgotalo. Ale bardzo cicho, po prostu siedzac w
kuchni zastanawialem sie gdzie cos kapie (moze jakas rura w scianie
walnela?) az doszedlem do tego ze to lodowka...

Jedna ogromna zaleta tej lodowy (wg. mnie) - z tylu niema NIC - pusta
blaszana scianka. Mozna lodowke dostawic plecami do sciany na zero -
przylega i nie potrzeba tam zadnego przeplywu powietrza. Ta lodowka
wymienia cieplo z otoczeniem przez scianki - w scianach bocznych ma
ukryte to co normalnie sterczy w postaci czarnej drucianej siatki z tylu
lodowki i zbiera kurz.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

10. Data: 2006-05-19 10:57:49

Od: dj <d...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK napisał(a):

> [...]
> wymienia cieplo z otoczeniem przez scianki - w scianach bocznych ma
> ukryte to co normalnie sterczy w postaci czarnej drucianej siatki z tylu

dzięki o takie opinie mi właśnie chodziło :-)
Miałem podobne odczucie że te kostki wypadające to pic na wodę i
fotomontaż :-).
obawiam się też trochę tego No frosta, Niektórzy mowią że strasznie
wysusza żywność, inni że miesza zapachy. Jak to oceniasz?

pozdrawiam

DJ

SPAM fajne książki
gipsowe plamy ;)
SOLIDNY Kafelkarz WANTED [Wroclaw i okolice]
reklamacja paneli w castoramie.
zwijacz rolety antywłamaniowej