reklamacja paneli w castoramie.

1. Data: 2006-05-16 16:31:17

Temat: reklamacja paneli w castoramie.
Od: "Cezar Ponti" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mial ktos ''przyjemnosc'' reklamowac panele w castoreamie ?
kupilem panele KRONO ORIGNAL i niestety po 2 miesiacach wytarly
sie w miejscach po krzeslach :(

2. Data: 2006-05-16 17:45:02

Temat: Re: reklamacja paneli w castoramie.
Od: zitom <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezar Ponti napisał(a):
> Witam
> mial ktos ''przyjemnosc'' reklamowac panele w castoreamie ?
> kupilem panele KRONO ORIGNAL i niestety po 2 miesiacach wytarly
> sie w miejscach po krzeslach :(

A dostales oryginalna gwarancje producenta wypelniona przy zakupie przez
sprzedawce? Bo jezeli nie to moze byc problem. Ja o swoja sie wyklucilem
jakis miesiac po zakupie. Miales na krzeslach "filce"?

pozdro
zitom

3. Data: 2006-05-16 17:57:27

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e4cusk$pgk$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Cezar Ponti <z...@p...fm>
Było:
> Witam
> mial ktos ''przyjemnosc'' reklamowac panele w castoreamie ?
> kupilem panele KRONO ORIGNAL i niestety po 2 miesiacach wytarly
> sie w miejscach po krzeslach :(

Jeśli już coś musiałem reklamować w Castoramie to ze strony obsługi sklepu
nie było zadnych problemów - pod warunkiem zgodności z gwarancją, ale
sprawdzali bez przy***ania się.
Paneli nie miałem przyjemności użytkować i reklamować. Parkiet bukowy po 30
latach dalej trzyma fakturę i połysk...

http://www.popieramjow.pl/jow.php

4. Data: 2006-05-16 18:48:34

Od: "Cezar Ponti" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zitom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprzedawce? Bo jezeli nie to moze byc problem. Ja o swoja sie wyklucilem
> jakis miesiac po zakupie. Miales na krzeslach "filce"?

Nie mialem filcu zadnego.
Ale chyba po 1,5 miesiaca uzytkowania to chyba jakis zart?

5. Data: 2006-05-17 04:17:20

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Ponti" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie mialem filcu zadnego.
> Ale chyba po 1,5 miesiaca uzytkowania to chyba jakis zart?

Jeśli kupiles panele z miękkiego drewna i nie chroniles ich należycie - jest
to twoja wina i reklamacja bedzie bezskuteczna.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

zwijacz rolety antywłamaniowej
Suszarka do ubrań..?
szukam - system drzwi przesuwnych z niskim torem dolnym
Ktoś używa piekarnika? - Ariston FZ 1002
Glazurnik poszukiwany ? Kraków