szukam - system drzwi przesuwnych z niskim torem dolnym

1. Data: 2006-05-16 09:53:07

Temat: szukam - system drzwi przesuwnych z niskim torem dolnym
Od: "art_c" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie - chcę zrobić drzwi szklane przesuwane pomiędzy kuchnią
i holem. Zależy mi na tym aby tor dolny (dolna prowadnica drzwi) była jak
najniższa - coby
się o nią nie potykać. Zakładam że w razie czego częściowo zagłębię ją w
podłodze - czy
ktoś może polecić system z niskim, nieuciążliwym torem dolnym, ewentualnie
takim przeznanonym
do zainstalowania w zaglębieniu w podłodze?

pozdrawiam,
Artur

2. Data: 2006-05-16 10:32:51

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "art_c" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takim przeznanonym
> do zainstalowania w zaglębieniu w podłodze?

A po co ci dolna prowadnica?
Szklane drzwi to wystarczy jak wiszą...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2006-05-16 10:48:07

Od: "Krzysztof W." <a...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

art_c napisał(a):
> [...]
> takim przeznanonym
> do zainstalowania w zaglębieniu w podłodze?

http://www.laguna.pl/
Tu masz adres firmy, która takowe okucia produkuje. Same drzwi w postaci
hartowanego szkła, czy też w ramie z drewna/PCV, to już musisz dać
osobno wykonać.

Pozdrawiam,
Krzysztof "Arte"

4. Data: 2006-05-16 13:33:50

Od: "art_c" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e4c9n2$mh8$1@news.onet.pl...

5. Data: 2006-05-23 10:23:45

Od: "Radek Michalski" <radek@n_o__s_p_a_m.michalski.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 May 2006 11:53:07 +0200, art_c <a...@g...pl> wrote:

> [...]
> ewentualnie
> takim przeznanonym
> do zainstalowania w zaglębieniu w podłodze?

A nie lepiej założyć bez toru dolnego.
Nie wiem jak będzie przy szklanych, bo w domu instalowałem drewniuane. tam
jest u dołu frez na prowadnicę której nie widać(montowana do podłogi).
Żadnych progów itp

U góry jest tylko szyna. u nas montowana do muru i drzwi wjeżdżają w
ścianę. fabrycznie przeznaczone do montarzu naściennego.

Ktoś używa piekarnika? - Ariston FZ 1002
Glazurnik poszukiwany ? Kraków
Płot od sąsiada na kupowanej działce
Domofon
40cm zmywarka