Ktoś używa piekarnika? - Ariston FZ 1002

1. Data: 2006-05-16 09:48:14

Temat: Ktoś używa piekarnika? - Ariston FZ 1002
Od: "art_c" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam okazję kupić w dobrej cenie piekarnik Aristona FZ1002 C.2
z sensorowym sterowaniem. Jak się sprawdza to urządzenie?
Na początku zastanawiałem się nad modelem FZ 962 C.2 - ma
on dodatkowo rożen, ale sprzedawca strasznie promuje mi właśnie
FZ 1002 - że nie ma pokręteł, łatwy do czyszczenia, nowoczesne
sterowanie. Pytanie - czy rożen rzeczywiście się przydaje.

Będę wdzięczny za wszelkie opinie, sugestie.

pozdrawiam,
Artur

2. Data: 2006-05-16 21:37:38

Temat: Re: Ktoś używa piekarnika? - Ariston FZ 1002
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sterowanie. Pytanie - czy rożen rzeczywiście się przydaje.
>
> Będę wdzięczny za wszelkie opinie, sugestie.

ja mam właśnie taki (w wersji inox) - od bożego narodzenia intensywnie
używany (ciasta, mięsa, zapiekanki i inne). Cztści się latwo choc trzeba
pamietac ze na panelu widac odciski palców - ale wystarczy machnac
sciereczka i juz ich nie ma. Wybrałam ten a nie z rożnem (też jest z
sensorowych) bo ma on prowadnice teleskopowe blach - genialne urzadzenie i
IMHO dużo bardziej przydatne niż rożen. Piekarnik został już przetestowany
na wszystkie strony i póki co działa bez zarzutu.

JG

Glazurnik poszukiwany ? Kraków
Płot od sąsiada na kupowanej działce
Domofon