Ktoś używa piekarnika? - Ariston FZ 1002

następny post »
From: "art_c" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Ktoś używa piekarnika? - Ariston FZ 1002
Date: Tue, 16 May 2006 11:48:14 +0200

Mam okazję kupić w dobrej cenie piekarnik Aristona FZ1002 C.2
z sensorowym sterowaniem. Jak się sprawdza to urządzenie?
Na początku zastanawiałem się nad modelem FZ 962 C.2 - ma
on dodatkowo rożen, ale sprzedawca strasznie promuje mi właśnie
FZ 1002 - że nie ma pokręteł, łatwy do czyszczenia, nowoczesne
sterowanie. Pytanie - czy rożen rzeczywiście się przydaje.

Będę wdzięczny za wszelkie opinie, sugestie.

pozdrawiam,
Artur