Lodówka ale jaka?

1. Data: 2005-11-04 15:40:16

Temat: Lodówka ale jaka?
Od: "Tomek Korzeniowski" <t...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM!

Musze kupić lodówkę :)
Kompletnie niewiem jaka marke wybrac. Czy ktoś moze cos polecic?

Pozdrawiam

tom

2. Data: 2005-11-04 16:13:20

Temat: Re: Lodówka ale jaka?
Od: "thorgal" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Korzeniowski" <t...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Musze kupić lodówkę :)
> Kompletnie niewiem jaka marke wybrac. Czy ktoś moze cos polecic?

podaj wysokosc jaka Cie interesuje
kolor (srebrna czy biala)
zabudowa czy wolnostojaca
i ile chcesz kasy przeznaczyc

pzdr
thorgal

3. Data: 2005-11-04 19:01:43

Od: JanuszWo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W imieniu Tomek Korzeniowski w wiadomosci
<dkfv57$pko$1@atlantis.news.tpi.pl> napisano:

> Musze kupić lodówkę :)
> Kompletnie niewiem jaka marke wybrac. Czy ktoś moze cos polecic?

Postąpiłem zgodnie z radą serwisanta, co przyjeżdża do mojej rodziny od
kilkunastu? kilkudziesięciu? lat... Z dwoma agregatami. A firma? Cóż,
ja wybrałem eletroluxa...
Pozdrawiam - JanuszWo

--
w adresie zagadka

4. Data: 2005-11-04 21:56:00

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To było modne w latach 90-tych...
Dwa razy tyle hałasu, mniej miejsca w środku, wyzsza cena.
Teraz modne sa dwa termostaty ;-))
JaC

5. Data: 2005-11-04 22:47:12

Od: "thorgal" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> To było modne w latach 90-tych...
> Dwa razy tyle hałasu, mniej miejsca w środku, wyzsza cena.
> Teraz modne sa dwa termostaty ;-))

no nie do konca....
dwa termostaty to tylko taka tansza wersja
patrz przyklad Merloni (Indesit/Ariston)
i tak np w Idesicie nie mozna wylaczyc zamrazaki, zeby chodzila tylko
chlodziarka, a przy dwoch agregatach...
poza tym jesli ktos wybiera chlodziarke dla mody....;)

pzdr
thorgal

6. Data: 2005-11-05 08:56:30

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patrz przyklad Merloni (Indesit/Ariston)
> i tak np w Idesicie nie mozna wylaczyc zamrazaki, zeby chodzila tylko

Niestety to samo w Whirpoolu 6-zmysłowym, ale za to jest funkcja połowy
wsadu, a wtedy jak się nie otwiera często, to naprawde idą znikome ilości
energi.
--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2005-11-05 13:06:56

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Korzeniowski" <t...@p...com.pl> napisal(a):

Witam!

>Musze kupić lodówkę :)
>Kompletnie niewiem jaka marke wybrac. Czy ktoś moze cos polecic?

Electrolux.
(Jakie pytanie, taka odpowiedz).

--
BW,
http://www.bwportal.pl

8. Data: 2005-11-07 09:35:54

Od: "ytorkin [wawa]" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

JanuszWo napisał(a):

> Postąpiłem zgodnie z radą serwisanta, co przyjeżdża do mojej rodziny od
> kilkunastu? kilkudziesięciu? lat... Z dwoma agregatami. A firma? Cóż,
> ja wybrałem eletroluxa...
> Pozdrawiam - JanuszWo

Jak jest z głośnością? Ja też mam elektroluxa z dwoma agregatami. Na
początku była tak cicha, że trzeba było ucho przykładać aby się upewnić,
że pracuje. A po paru miesiącach... Troszkę głośno, zwłaszcza po
załączeniu potem po paru chwilkach cichnie. Nie wiem czy to wada czy tak
ma być.

Pozdrawiam,
Arek

[NOT] kuchenka ARDO /instrukcja/ ???
Ulga remontowa - co można odliczyć?
Deska barlinecka - klon, grab?
pleśń na ścianie, czy znaleźliśmy sposób?
Oczyszczacz venta - pytanie do użytkowników