Lodówka - co sie stalo??

1. Data: 2003-06-14 08:46:49

Temat: Odp: Lodówka - co sie stalo??
Od: "Bishop" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aretsheq <matwar_noSp@m_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...cyf-kr.edu.p
l...
> Czesc!
> Wczoraj stalo mi sie cos dziwnego z lodówką - agregat włącza się tylko
> na jakieś 2 sekundy i wylącza, lodówka się rozmroziła,...
> Myślałem, że wyłączenie na jakiś czas w celu rozprzeżenia sie gazu jej
> pomoże, lecz niestety nic to nie dało.

Moze stycznik zalaczajacy sprezarke sie zepsiul albo cos z termostatem.

1. Data: 2003-06-14 08:48:34

Temat: Lodówka - co sie stalo??
Od: Aretsheq <matwar_noSp@m_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
[...]

Czy wiecie co mogło się zepsuć??
Czy da sie to naprawić we własnym zakresie czy trzeba wezwać fachowca??
Możecie polecić kogoś dobrego i taniego z Krakowa(okolica
miasteczka/Krolewskiej)

Aretsheq

1. Data: 2003-06-14 10:54:25

Temat: Re: Lodówka - co sie stalo??
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretsheq" <matwar_noSp@m_wp.pl> napisał w wiadomości
.
> Czesc!
> Wczoraj stalo mi sie cos dziwnego z lodówkš - agregat włšcza się tylko
> na jakieœ 2 sekundy i wylšcza, lodówka się rozmroziła,...
> Myœlałem, że wyłšczenie na jakiœ czas w celu rozprzeżenia sie gazu jej
> pomoże, lecz niestety nic to nie dało.
>
> Czy wiecie co mogło się zepsuć??
> Czy da sie to naprawić we własnym zakresie czy trzeba wezwać fachowca??
> Możecie polecić kogoœ dobrego i taniego z Krakowa(okolica
> miasteczka/Krolewskiej)

Być może zbyt niskie ciśnienie czynnika w układzie - uszkodzenie lub
naturalny wypływ ze względu na długi czas. Objaw podobny do awarii
klimatyzacji w autach. Sprężarka się wyłącza dla ochrony.

www.wyceny.nieruchomosci.pl

BALUSTRADA DO SCHODOW - POMOC
ogrzewanie gazowe
PILNE :-)
gipsowanie otworów po kołkach rozporowych????
PRO 100 - ma ktoś lub inny do projektowania mebli