Lodówka do zabudowy czy wolnostojąca

1. Data: 2003-08-29 06:52:44

Temat: Lodówka do zabudowy czy wolnostojąca
Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jak w temacie
Mam już meble w kuchni i teraz stoję przed dylematem czy kupić
1) lodówkę do zabudowy
2) lodówkę wolnostojącą w Inoxie
Kuchnię mam zabudowaną (inox) okap też będzie inox
Proszę o za i przeciw
Dzięki z góry za wszystkie sugestie

1. Data: 2003-09-01 12:43:47

Temat: Re: Lodówka do zabudowy czy wolnostojąca
Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 1) lodówkę do zabudowy
> 2) lodówkę wolnostojącą w Inoxie
> Kuchnię mam zabudowaną (inox) okap też będzie inox

Jeśli Twoją pasją jest polerowanie Inoxa, to kupuj. Mnie by chyba szlag
trafił :-)

Natalia

1. Data: 2003-09-02 13:56:40

Od: "Czarek Żmuda" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> 1) lodówkę do zabudowy
> 2) lodówkę wolnostojącą w Inoxie
> Kuchnię mam zabudowaną (inox) okap też będzie inox

Za zabudową - pasuje do reszty - i ja bym tak zrobił
- nie wymaga mycia

Przeciw zabudowy - nie będzie gdzie przyczepic tych wszystkich karteczek i
innych tyego typu ceudeniek
Trudno trafic do lodówki po kilku głebszych - powazne niebezpieczeństwo
otworzenia zwykłej szafki.

Ja osobiście zdałbym się na efekt wizualny, jesli lodówka ładna to bym
niezabudowywał (ale taka jest stos. droga) - jeśli chciałbym ekonomicznie i
jednocześnie dostaować się do ogólnego wyglądu zabudowywałbym.....

Pozdrawiam!
Czarek or compatible

Parkiet- tanio
jaka pralka za tę kwot