Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?

1. Data: 2010-03-27 21:13:05

Temat: Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?
Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy lodowke do zabudowy (np. taka: Bosch KIL18V20FF) da sie ustawic
bezposrednio na podlozu? Czy w komplecie z takimi lodowkami sa jakies
nozki, podstawki? Mam tymczasowa kuchnie ze starych mebli i do czasu
zbudowania docelowej zabudowy chcialbym lodowke postawic po prostu w
ciagu szafek pod blatem.

Czy drzwi w lodowkach do zabudowy sa wyrownane z dolna krawedzia? Chodzi
o to, czy bede musial podwyzszyc podstawe, zeby nie szorowac po ziemi
przy otwieraniu.

--
NotBear

2. Data: 2010-03-27 22:26:16

Temat: Re: Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

NotBear <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> ustawic
> bezposrednio na podlozu? Czy w komplecie z takimi lodowkami sa

Tak, one mają normalne nóżki z regulacją wysokości, jak normalna
lodówka, jedyna różnica to fakt, że te nózki są krótsze.

> Czy drzwi w lodowkach do zabudowy sa wyrownane z dolna krawedzia?
> Chodzi o to, czy bede musial podwyzszyc podstawe, zeby nie
> szorowac
> po ziemi przy otwieraniu.

NIe, będziesz miał szczelinę o wysokość tych nóżek. Czyli niedużo,
jeśli podoga jest nierówna, to jakieś dwie deski jako podkładki mogą
nie być głupim pomysłem.

J.

3. Data: 2010-03-28 13:38:14

Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NotBear" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to, czy bede musial podwyzszyc podstawe, zeby nie szorowac po ziemi przy
spoko możesz postawić na kafelkach i drzwi nie bedą rysac po podłodze
,najwyzej podłóż jakieś kawałki np panela coby nie zardzewiala stojac na
mokrym jak sie cos rozleje i nie wytrzesz pod nią

4979 (20100328) __________

4. Data: 2010-03-28 14:50:17

Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedzi. Czas ruszyc na zakupy :-)

--
NotBear

5. Data: 2010-03-28 19:31:05

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Mar 2010 22:13:05 +0100, NotBear napisał(a):
> [...]
> nozki, podstawki? Mam tymczasowa kuchnie ze starych mebli i do czasu
> zbudowania docelowej zabudowy chcialbym lodowke postawic po prostu w

Znajomy kupił takiego dwudrzwiowego boscha do zabudowy, ale na meble musiał
nieco dłużej poczekać. Spokojnie parę miesięcy sobie działał taki "golec",
jedyna wada to wygląd :) No dobra, jeszcze brak uchwytu...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

6. Data: 2010-03-29 04:13:32

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki wrote:

> [...]
> musiał nieco dłużej poczekać. Spokojnie parę miesięcy sobie działał taki
> "golec", jedyna wada to wygląd :) No dobra, jeszcze brak uchwytu...

Mógł dorobić sobie (bez uszkadzania chłodziarki) pedał do otwierania.

Somat Perfect Gel
Jak sobie radzić z twardą wodą?
Plytka zmywarka?
czyszczenie kostki brukowej