Lodowki - Electrolux ER8761B kontra Liebherr KGT4031

1. Data: 2002-04-03 07:21:21

Temat: Lodowki - Electrolux ER8761B kontra Liebherr KGT4031
Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Electrolux ER8761B oraz Liebherr KGT 4031.

Trwa zażarty bój między tymi dwoma modelami. Muszę się zdecydować na
jeden z nich i nie jest łatwo: wielu mówi, że Liebherr to najlepsze
lodówki, a w tym zestawieniu jest nawet nieco tanszy. Ale z kolei
Electrolux ma IMHO ładniejsze wnętrze. Nie bardzo mi się też podoba
uchwyt made by Liebherr. Sprawdza się w użytkowaniu?

Obie lodówy mają gwarancję dwuletnią, do Electroluxa można dokupić
przedłużenie gwarancji do 5 lat (czy warto?). Zużycie energii
praktycznie identyczne (wg. producenta). Liebherr ma trochę większą
komorę chłodziarki, ma też lepszą izolację (wg. danych producenta ponad
dwukrotnie dłuższy czas utrzymania temperatury).

Są to lodówki wysokie - 2 metrowe, z 2 kompresorami. Obie mają klasę B,
ceny podobne (Electrolux odrobinkę droższy). Czy ktoś mógłby poradzić,
podzielić się doświadczeniami? Byłbym bardzo wdzięczny. Nie codzień
wydaje się tyle pieniędzy.

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2002-04-03 10:21:58

Od: "PM" <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Adamowicz" <J...@h...com.pl> wrote in message
> [...]

>Czy ktoś mógłby poradzić,
> podzielić się doświadczeniami? Byłbym bardzo wdzięczny. Nie codzień wydaje

Liebherr Strzela !!!!

To znaczy podczas zamrażania/odmrażania wydaje z siebie trzaski będace
efektem rozprężania plastików WEWNĄTRZ LODÓWKI !!!!

Wiem , bo mam i strzelało dość głośno - juz raz był gość z servisu - teraz
strzela dużo ciszej.

POza tym - wszystko Ok. a otwieracze extra - lekko pociągasz i juz , w
elektoluxie u teściów trzeba sie trochę posiłowac (ale oni maja inny model -
bodaj 8442).

Zmywarka Candy - jak uciszyc ?
ulrich
Mieszkanie spółdzielcze a problemy z umową. PILNE!
Kasetony - jak czyścić?
Więźba Dachowa