Lody dla ochłody :)

1. Data: 2003-07-16 20:22:39

Temat: Lody dla ochłody :)
Od: "SzAnia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie w ten cieplutki wieczór :)

Moje dzieciaczki wczoraj namowily mnie na zrobienie lodów. Znalazlam więc w
zeszycie mojej ś.p. mamusi przepis na lody. Szybko zrobilam, wrzucilam na
noc do zamrazalnika. Byly pyszne. Dzis musialam znów robic (oby szybko im
sie znudzily) :)

Oto przepis:
1 "Śnieżka", mleko (niepelna szklanka), 3 jaja, cukier waniliowy, 3 łyżki
cukru

Ubic "Śnieżkę" z niepełną szkl. mleka,
z 3 bialek ubic sztywną pianę, dodac do tego 1 cukier waniliowy i 3 lyżki
cukru, dodac żółtka i dalej ubijając dodac przygotowaną wcześniej Śnieżkę.
Przelac masę do plastikowych pudelek i zamrozic.

Dzis robilam z 2 porcji, podzielilam na 3 części : jedna waniliowa, do
drugiej dodalam mus truskawkowy, do trzeciej kakao.

Zyczę smacznego
Ania

1. Data: 2003-07-16 23:09:36

Temat: Re: Lody dla ochłody :)
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "SzAnia" <s...@w...pl>

> [...]

> Dzis robilam z 2 porcji, podzielilam na 3 części : jedna waniliowa, do
> drugiej dodalam mus truskawkowy, do trzeciej kakao.

Chyba pojde i nabede 'Sniezke', bo przepis brzmi naprawde interesujaco.
Nazwij ten przepis imieniem swojej mamy - dotad takowego nie spotkalam, a czytywalam
rozne przepisy..; no i oczywiscie robilam wg
nich lody.
Pozdrowka :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-07-17 19:40:52

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SzAnia napisał:
> [...]
>
> Dzis robilam z 2 porcji, podzielilam na 3 części : jedna waniliowa, do
> drugiej dodalam mus truskawkowy, do trzeciej kakao.

Witam.
Swietne!!!
Szybkie. Produkty zawsze sa w domu. Smaczne. Niedrogie. Wlasne.

Pozdrawiam i dziekuje.
Beazuku Zielona Gora

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Co dobrego w Mediolanie..
eierkoniak
Jescze raz o cieście Netusi
wino porzeczkowe - pytanie