Łódź Szukam pracy Moge pomagać osobie niepełnosprawnej za drobną opłatą

1. Data: 2004-06-15 10:20:54

Temat: Łódź Szukam pracy Moge pomagać osobie niepełnosprawnej za drobną opłatą
Od: "Aneta" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 19 lat i szukam jakiegoś zajęcia. Chętnie pomogę osobie niepełnosprawnej,
np jesli chodzi o zalatwianie jakis spraw na miescie w zakupach etc

2. Data: 2005-01-02 11:59:37

Temat: apropos zyczen swiatecznych....
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Wielu ludzi zyczylo mi pieniedzy na nowy rok, no i sie sprawdzilo..... jade
dzis wozkiem, patrze sto polskich zlotych w trawie lezy..... ZYCIE JEST
PIEKNE :-)

pozdrawiam
Arek

3. Data: 2005-01-02 12:59:20

Temat: Re: apropos zyczen swiatecznych....
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielu ludzi zyczylo mi pieniedzy na nowy rok, no i sie sprawdzilo.....
> jade
> dzis wozkiem, patrze sto polskich zlotych w trawie lezy..... ZYCIE JEST
> PIEKNE :-)

Ja jezdzilem wczoraj i nie widzialem nic procz potluczonych butelek i
pozostalosci po fajerwerkach.

Leszek

4. Data: 2005-01-02 14:27:11

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jade
> dzis wozkiem, patrze sto polskich zlotych w trawie lezy..... ZYCIE JEST

Pomijając, że być może inny rencista właśnie tynk ze scian obgryza, by TWOJE
życie stało się piekne. Już Ty lepiej siedź i milcz bo jutro pochwalisz się,
że staruszcze torebke wyrwałeś i zycie masz jeszcze piekniejsze.
HuSadam

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841

5. Data: 2005-01-02 17:24:45

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

ale zgredy ...

6. Data: 2005-01-02 22:45:35

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> ale zgredy ...

Nie przejmuj się, nikt Ci tu PLONKa za to nie da... Inwektywy i obraza jest
dopuszczalna na tej liście. Gorzej, jeśli byś napisał, że ktoś nie ma
racji...

7. Data: 2005-01-03 05:47:20

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

HuSadam napisal:

> Nie przejmuj się, nikt Ci tu PLONKa za to nie da... Inwektywy i obraza
jest
> dopuszczalna na tej liście. Gorzej, jeśli byś napisał, że ktoś nie ma
> racji...

Wiesz, tak szczerze to nigdy sie nie przejmowalem :-) "zgred" to inwektywa?
ej... jak na HuSadama to chyba przesada. Co prawda znalem kiedys goscia na
tej grupie, ktory z obrazy i inwektyw uprawial "sztuke dyskusji"... Moze
inwektywy sa dopuszczalne na tej liscie (nie ma wszak ona
administratora-moderatora) ale zle sie to konczy dla obrazajacego... cale
szczescie :-)

pozdrawiam
Arek

ps a kto ma racje ten stawia kolacje...

8. Data: 2005-01-03 13:43:35

Od: "interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielu ludzi zyczylo mi pieniedzy na nowy rok, no i sie sprawdzilo.....
> jade
> dzis wozkiem, patrze sto polskich zlotych w trawie lezy..... ZYCIE JEST
> PIEKNE :-)
Nie wydawaj ich! Schowaj cały rok będziesz miał pieniądze ;-)

> Ja jezdzilem wczoraj i nie widzialem nic procz potluczonych butelek i
> pozostalosci po fajerwerkach.

Mi szkło się wlazło w oponę i wymieniłem dętkę, nie wiem co zrobić z oponą
jest w niej 5mm wycięcie. Narazie zakleiłem to jakimś "super glue".

9. Data: 2005-01-03 14:43:26

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, tak szczerze to nigdy sie nie przejmowalem :-) "zgred" to
inwektywa?
> ej... jak na HuSadama to chyba przesada.
> Arek

"Zgred" nie jest inwektywą, tylko z lekka pogardliwym nazwaniem starszego
człowieka. To co napisałem tyczy ewentualności, gdyby zachciało Ci się pójść
w epitetach nieco dalej. Twoje zrozumienie było nadinterpretacją. Wszak nie
napisałem, że używasz inwektyw, tylko że nic Ci za ich użycie na tej liście
nie grozi...

10. Data: 2005-01-04 06:17:48

Temat: Zgred
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

HuSadam napisal:

>To co napisałem tyczy ewentualności, gdyby zachciało Ci się pójść
> w epitetach nieco dalej.

Prawdopodobnie juz sie gubisz w swoich wypowiedziach, albo nie potrafisz
poprawnie sformuowac zdania (tzn.logicznie). Ze zdania powyzej kazdy
czlowiek moze wyczytac ze "Zgred" jest epitetem, ale w nastepnym e-mailu
pewnie temu zaprzcysz i zarzucisz mi nadinterpretacje :-)

>Twoje zrozumienie było nadinterpretacją. Wszak nie napisałem, że używasz
inwektyw [...]

No wiec zastanowmy sie nad tym co napisales: "Nie przejmuj się, nikt Ci tu
PLONKa za to nie da... Inwektywy i obraza jest
dopuszczalna na tej liście".
Wiec, logicznosc i polozenie drugiego zdania jednoznacznie wskazuje ze jest
to kontynuacja mysli piszacego, i jasna sugestia. Kazdy kto choc troche
lyknal polskiego moze to potwierdzic. Jezeli zas mialo byc tak jak ty
twierdzisz tzn ze drugie zdanie jest odrebna mysla - to zastanawiam sie
czego ona ma dotyczyc? i czemu twoj tekst jest az tak nie logiczny i malo
spojny - tak jakbys pisal bez zastanowienia i mysli przewodniej. W drugim
zas e-mailu nazwales slowo "Zgred" epitetem co jest w jezyku polskim
rownowazne slowom inwektywa, obraza.

>, tylko że nic Ci za ich użycie na tej liście
> nie grozi...

pozdrawiam
Arek

ps. Uczmy sie pisac logicznie, na grupie dyskusyjnej jest to bardzo wazne.

zasilki od maja - kiedy wyplacane i co z wyrownaniem
Witam serdecznie.
Multimedialny Słownik Języka Migowego
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej