Lokal handlowy - ogrzewanie klimatyzacja ??

1. Data: 2009-07-27 08:03:38

Temat: Lokal handlowy - ogrzewanie klimatyzacja ??
Od: " Rooobert K..." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanko, czy lokal handlowy (budynk wolnostajacy) 40 m2 mozna zima
ogrzewac tylko klimatyzacja ??

Czy czasem w zimie bede musial podlaczyc dodatkowe grzejniki na prad ?

Lokal nie posiada wiatrolapu.

Pozdr.
Robert K.

2. Data: 2009-07-27 08:05:20

Temat: Re: Lokal handlowy - ogrzewanie klimatyzacja ??
Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

upps sorki za zdublowanie.

3. Data: 2009-07-27 10:48:34

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rooobert K... wrote:
> [...]
> ogrzewac tylko klimatyzacja ??
>
> Czy czasem w zimie bede musial podlaczyc dodatkowe grzejniki na prad ?

ale powiedz nam drogi kolego skąd my mamy to wiedzieć?

skąd mamy wiedzieć jakie masz zapotrzebowanie na energię, jaką izolację
itp...

trzeba policzyć zrobić projekt i będzie wiadomo.

podejrzewam ze jeśli ma tam dużo ludzi wchodzić to warto pomyśleć o kurtynie
powietrznej.

4. Data: 2009-07-27 11:11:14

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Rooobert K..." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ogrzewac tylko klimatyzacja ??
>
> Czy czasem w zimie bede musial podlaczyc dodatkowe grzejniki na prad ?

Obawiam się, że przy bardzo mroźnej zimie klima moze przestać działać.
Trzeba sprawdzić do jakiej temperatury pracuje.

5. Data: 2009-07-27 13:58:15

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:
> [...]
>
> Obawiam się, że przy bardzo mroźnej zimie klima moze przestać działać.
> Trzeba sprawdzić do jakiej temperatury pracuje.

są pompy ciepła powietrze woda pracujace nawet do -25 czy -30 , bodajże :)

6. Data: 2009-07-27 22:13:18

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrzewac tylko klimatyzacja ??
>
> Czy czasem w zimie bede musial podlaczyc dodatkowe grzejniki na prad ?

Jasne że się da. Dlaczego miało by się nie dać.

7. Data: 2009-07-28 15:01:29

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klimatyzacja przy dużych mrozach wogóle nie zadziała. Ja mam Fujitsu
Inverter (dość wysoki model) i działa tylko do -17 st. Poza tym im zimniej
tym gorsza jej wydajność i taniej może być grzać grzejnikami elektrycznymi.
Klima jako dogrzewanie w okresie wiosenno-jesiennym będzie ok.
Jak nie ma wiatrołapu do zabuduj kurtynę powietrzną.
Jacek

8. Data: 2009-07-28 18:23:11

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Jul 2009 17:01:29 +0200, Jacek wrote:

> [...]
> Klima jako dogrzewanie w okresie wiosenno-jesiennym będzie ok.
> Jak nie ma wiatrołapu do zabuduj kurtynę powietrzną.

Nie zawsze instalacja elektryczna podoła takiemu obciążeniu. Wtedy
można zastosować przenosne piecyki gazowe ze spalaniem powierzchniowym
np. firmy ZIBRO, pod warunkiem dobrej wentylacji pomieszczeń ponieważ
tlen pobierany jest z powietrza, a i spaliny mogą być wydzielane do
wewnątrz.

Lokal handlowy - ogrzewanie klimatyzacja ??
pompka do materaca
Pytanie luźno związane z tematyka grupy, ale lepiej nie umiem...
grupa dyskusyjna "bezpieczny dom"
ekogroszek Bielsko-Biała