Loooodyyyyy :-)

1. Data: 2012-09-28 00:11:02

Temat: Loooodyyyyy :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kasandraa6.blogspot.com/2011/10/podsumowanie-
akcja-lodowa-2011r.html
Jaką maszynkę do lodów kupić?
http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&chan
ge_view=1&order=bd&string=maszynka+do+lod%C3%B3w
(by XL)

2. Data: 2012-09-28 15:02:48

Temat: Re: Loooodyyyyy :-)
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 września 2012 02:12:50 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> http://kasandraa6.blogspot.com/2011/10/podsumowanie-
akcja-lodowa-2011r.html

Sadystka!

> Jaką maszynkę do lodów kupić?
> http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&chan
ge_view=1&order=bd&string=maszynka+do+lod%C3%B3w

Ja nie kupiłabym żadnej!
Wszystkie wymagają włożenia do zamrażarki tego wewnętrznego pojemnika.
I dopiero w tak zmrożonym można kręcić lody.
Jeśli masz miejsce w zamrażarce - to O.K.
Ale ja nie miałam i często-gęsto stała maszynka na półce.
I gdy kiedyś jednak chciałam wykorzystać pustoprzestrzeń zamrażarki,
to okazało się, że płyn chłodzący "przeżarł" ściankę zbiorniczka
i wziął się i wylał na zewnątrz.
Nie pamiętam jaka to marka, ale kupowałam w "Plusie", gdy jeszcze istniał.

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2012-09-28 18:22:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 17:02, JaMyszka pisze:
ge_view=1&order=bd&string=maszynka+do+lod%C3%B3w
> Ja nie kupiłabym żadnej!

A ja bym się najprędzej zdecydowała na tę:

http://allegro.pl/21el-maszynka-do-lodow-ciastolina-
lody-lodziarnia-i2635615104.html

Ewa

4. Data: 2012-09-28 20:02:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 08:02:48 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

akcja-lodowa-2011r.html

> Sadystka!

Raczej sadomaso ;-)

ge_view=1&order=bd&string=maszynka+do+lod%C3%B3w

> Ja nie kupiłabym żadnej!

Hmmm, już się widziałam jako właścicielkę którejś...

> Wszystkie wymagają włożenia do zamrażarki tego wewnętrznego pojemnika.
> I dopiero w tak zmrożonym można kręcić lody.

Aha.

> Jeśli masz miejsce w zamrażarce - to O.K.

Raczej słabo z nim zwykle. Choć mam wielgaśną.

> [...]
> i wziął się i wylał na zewnątrz.
> Nie pamiętam jaka to marka, ale kupowałam w "Plusie", gdy jeszcze istniał.

To muszę chyba polurkować na forach - nawet trafiam na te tematy,
lodowo-maszynkowe znaczy. Dzięki za uwagi, cenna każda.

(by XL)

Luzowanie.
Na czym smażyć.
Rolada bezowa.
Świetna i tania wyciskarka - pomidory, winogrona i t.p.
Wanilia