Loxon oraz Piloxidil?

1. Data: 2003-01-05 21:38:08

Temat: Loxon oraz Piloxidil?
Od: "alienator" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z szanownych grupowiczów używa(ł) któregoś z wyżej wymienionych
preparatów. Czy są one skuteczne i warto je zakupić? Jak długo trzeba je
stosować, żeby przyniosły efekty? Czy są ogólnodostępne, czy trzeba mieć
receptę? A może jest jakiś inny skuteczny lek?
pozdr

2. Data: 2003-01-06 17:49:51

Temat: Re: Loxon oraz Piloxidil?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów używa(ł) któregoś z wyżej wymienionych
> preparatów. Czy są one skuteczne i warto je zakupić?
Minoksidil zawarty w tych preparatch to jedyna substancja do stosowania na
skórę, której działanie potwierdzono niezależnymi badaniami.

Jak długo trzeba je
> stosować, żeby przyniosły efekty?
Trzeba zużyć co najmniej 1 opakowanie.

Czy są ogólnodostępne, czy trzeba mieć
> receptę?
Loxon ma dwa stężenia:2% i 5 %. 5% jest teoretycznie na receptę. Piloxidil
ma 2% i jest bez recepty.

3. Data: 2003-01-06 18:02:57

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam dodać, że Piloxidil ma wygodnioejszy aplikator. To chyba jedyna
róznica poza ceną, bo preparaty te nie róznią się ani stężeniem (bez Rp) ani
pojemniścią.

4. Data: 2003-01-07 09:54:34

Od: b...@g...pl (Brach Bronisław) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma 2% i jest bez recepty.
>
> Nieprawdą jest że wystarczy jedno opakowanie. Minoksidil w preparatach
Loxon czy Piloxidil zalecany jest do stosowania ciągłego w celu zapobiegania
łysieniu. Przerwanie jego używania powoduje powrót wypadania włosów>

5. Data: 2003-01-09 20:37:16

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brach Bronisław" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Loxon czy Piloxidil zalecany jest do stosowania ciągłego w celu
zapobiegania
> łysieniu. Przerwanie jego używania powoduje powrót wypadania włosów>

Stałe stosowanie jest zalecane przy łysieniu typu męskiego-fakt. Ale
minoksidil stosuje się tez przy np. przejściowych kłopotach z włosami u
kobiet- wtedy nie ma potrzeby stosowania go do końca życia. Dlatego
napisałam, że musi być zużyte co najmniej jedno opakowanie, bez precyzowania
kiedy kończy się kurację.

Piguły--krawienie
Pytanie -Powrót do płodności po antykoncepcji
Choroba Blounta
Wodogłowie u dzieci
Wodogłowie u dzieci