Lucius Aurelius Commodus dżendera miał we krwii:)

1. Data: 2016-02-15 17:54:05

Temat: Lucius Aurelius Commodus dżendera miał we krwii:)
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

10m. 15s.

http://www.movie-box.pl/221/Zycie-seksualne-Rzymian.
html

2. Data: 2016-02-15 18:07:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 17:54, v...@g...com pisze:
> 10m. 15s.
>
> http://www.movie-box.pl/221/Zycie-seksualne-Rzymian.
html

Dobre

3. Data: 2016-02-15 18:20:33

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 17:54, v...@g...com pisze:
> 10m. 15s.
>
> http://www.movie-box.pl/221/Zycie-seksualne-Rzymian.
html

może jestem czepialska, ale irytująca wada wymowy i fizis tego pana
skutecznie (przynajmniej mnie) zniechęca do obejrzenia filmu :-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

4. Data: 2016-02-15 18:31:31

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>10m. 15s.

>http://www.movie-box.pl/221/Zycie-seksualne-Rzymian
.html

"fakty" z nasranego nocnika

5. Data: 2016-02-15 18:32:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 18:31, Ghost pisze:
html

> "fakty" z nasranego nocnika

co ci się nie podoba?

6. Data: 2016-02-15 18:32:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

html

>Dobre

W sam raz dla takich przygłupów jak nasrany nocnik i ty.

7. Data: 2016-02-15 18:36:24

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Naja napisał:

> może jestem czepialska, ale irytująca wada wymowy i fizis tego pana
> skutecznie (przynajmniej mnie) zniechęca do obejrzenia filmu :-)

Ale michnik, hanka gronkiewicz czy tusk są oki?

To się nazywa mieć podwójne standardy.

8. Data: 2016-02-15 18:39:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 18:32, Ghost pisze:
>>> http://www.movie-box.pl/221/Zycie-seksualne-Rzymian.
html
> W sam raz dla takich przygłupów jak nasrany nocnik i ty.

Nie musisz oglądać, to film nie dla dzieci

9. Data: 2016-02-15 18:51:55

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 18:36, v...@g...com pisze:

> Ale michnik, hanka gronkiewicz czy tusk są oki?

nie znam ludzi :-)

> To się nazywa mieć podwójne standardy.

mogę sobie pozwolić mieć takie a nie inne gdyż od lat nie posiadam
telewizorni a polityka mnie nie interesuje. wolę książkę poczytać :-)

10. Data: 2016-02-15 21:56:43

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

W dniu 15.02.2016 o 18:31, Ghost pisze:

>>> http://www.movie-box.pl/221/Zycie-seksualne-Rzymian.
html

>co ci się nie podoba?

Wygłaszanie pierduł celem zdobycia zainteresowania prymitywnej gawiedzi.

Walentynki z KOD-em (re: KOD walczy!)
Chemtrails
Bitwa Pod Grunwaldem 3D
Milion Ukraińców dla Ghościka.