Ludzie starzy za młodu.

1. Data: 2000-02-29 02:12:36

Temat: Ludzie starzy za młodu.
Od: l...@p...com (luzer) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Co możecie powiedzieć (tak w ciemno, na zasadzie skojarzeń, doświadczeń,
przemyśleń, etc.) o ludziach około 20stki,
którzy mówią, że "czują się jakby mieli czterdzieści lat" ?

Czy nie uderzła was kiedyś taka wypowiedź?
Czy sami tak nie mówicie?

.luzer

1. Data: 2000-02-29 10:12:15

Temat: Re: Ludzie starzy za młodu.
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

l...@p...com (luzer) writes:

> Co możecie powiedzieć (tak w ciemno, na zasadzie skojarzeń, doświadczeń,
> przemyśleń, etc.) o ludziach około 20stki,
> którzy mówią, że "czują się jakby mieli czterdzieści lat" ?

1. ze nie wiedza co mowia
2. ze mieli bardzo traumatyczne przezycia w tym swoim krotkim zyciu
juz
3. pozuja na dekadentow bo (moze? nie wiem?) teraz taka moda.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-02-29 12:26:05

Temat: Odp: Ludzie starzy za młodu.
Od: "Regulus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. ze nie wiedza co mowia
> 2. ze mieli bardzo traumatyczne przezycia w tym swoim krotkim zyciu
> juz
> 3. pozuja na dekadentow bo (moze? nie wiem?) teraz taka moda.

Niekoniecznie. Sam tak mówiłem mając 23 lata.
Dzisiaj bym potwierdził to stwierdzenie.
Znaczyło to dla mnie tyle (znaczy i teraz), że wydaje mi się, iż nabrałem
właściwego ludziom w tym wieku dystansu do życia i tego co mnie otacza.

Reg

1. Data: 2000-02-29 14:30:35

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik luzer <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@u...nothing...
> [...]
> przemyśleń, etc.) o ludziach około 20stki,
> którzy mówią, że "czują się jakby mieli czterdzieści lat" ?
>
> Czy nie uderzła was kiedyś taka wypowiedź?

Muszę przyznać, że chętnie wróciłbym się do czasów lat 17-18-stu. Za nic nie
odpowiadasz, wesoło, zero stresów i wieczna zabawa!
Ale ogólnie tępię tego typu wypowiedzi. Wyznaję teorię życia każdym dniem!

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-03-01 05:28:02

Od: "Regulus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ogólnie tępię tego typu wypowiedzi. Wyznaję teorię życia każdym dniem!

Dlaczego potępienie. Dla mnie taka wypowiedź nie neguje czerpania radości z
życia.
Powiem więcej, może oznaczać umiejętność cieszenia się tym, czym inni nie są
wstanie.

Pozdrowienia
Reg

1. Data: 2000-03-01 15:43:01

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Regulus <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:CT1v4.17753$W...@n...tpnet.pl...

> [...]
> życia.
> Powiem więcej, może oznaczać umiejętność cieszenia się tym, czym inni nie

tak ale ja mówię o o osobach w wieku lat 20 narzekających na starość.
Ogólnie zgadzam się z Tobą.

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-03-01 16:14:31

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

luzer wrote:

> [...]
> przemyśleń, etc.) o ludziach około 20stki,
> którzy mówią, że "czują się jakby mieli czterdzieści lat" ?
>
> Czy nie uderzła was kiedyś taka wypowiedź?

Mówiłam tak. Mając 24 lata czułam się na około 10 więcej. Bo troszkę
przeszłam - psychicznie i emocjonalnie, uczuciowo także... Teraz, w rok
później widzę, że wychodzi mi to tylko na dobre, ale w srodku całego
tego bagienka tak oczywiscie nie myslałam. No i miałam żal do życia, że
za co, że dlaczego... Ale ludzie dojrzewają w różny sposób, i żaden nie
jest zły, jesli tylko jest skuteczny - tak myslę. Choć są tacy, których
taka terapia wstrząsowa może zabić.

> .luzer

Anna
--

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2000-03-01 23:47:58

Od: "B." <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram w całej rozciągłości.
Carpe diem

POOH napisał(a) w wiadomości: <89glt1$n9m$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 2000-03-02 14:20:18

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik B. <j...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:O_hv4.21190$W...@n...tpnet.pl...
> Popieram w całej rozciągłości.
> Carpe diem

to jest nas już dwóch

1. Data: 2000-03-08 15:52:10

Od: "Eloa" <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a) w wiadomości: <3...@h...com>...

Ale ludzie dojrzewają w różny sposób, i żaden nie
>jest zły, jesli tylko jest skuteczny - tak myslę. Choć są tacy, których
taka terapia wstrząsowa może zabić.
>Anna
No wlasnie. A co powiesz o kims, kto dokladnie 21 dni przed 20. urodzinami
mowi o sobie - wypalilem sie. Po co zyc dalej?
To jakby nieco uciazliwe. (To czy mowie o zyciu czy moim nastroju pozostawie
Tobie do rozstrzygniecia ;-] )

Eloa
a...@f...com.pl

"Przepaść informacji" (zaproszenie do rozważań)
Proponuje zapuszczenie sie w krzaki :)
odbiło mi
Dobrze ruszac tylkiem...
Lenistwo