Dialog, ktorego znaczenia nie zrozumiano

1. Data: 2000-02-29 05:16:51

Temat: Dialog, ktorego znaczenia nie zrozumiano
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

Przypominam sobie taki "motyw" :))))
Dyskusja o bardzo "psich" wartosciach, same glupoty, pop-szajs i tak
dalej, nic, co pamietaloby sie po godzinie. A tu nagle taki
filozoficzno-psychologiczny kawalek...

- Hej co to jest? - spytalem?
- Ksiazka - odpowiedziala,
- ?? - zdziwilem sie - taaaak... wiem, ale jaaka...
- "Zycie po zyciu" - dorzucila krotko
- Jak sadze o... - nie dawalem za wygrana. Jakby nagle ta cienka
stara ksiazeczka stala sie czyms waznym.
- ...tak, o reinkarnacji... - odpowiedziala bardzo niepewnie i
spuscila oczy. Na moment zapanowala cisza, po czym cos jakby jeszcze
chciala dodac, ale juz nic nie powiedziala. Wreszcie zdecydowalem sie
ja odezwac.
- I CZY TO POMAGA??? - powiedzialem dosyc dociekliwym tonem, co
poparlem chyba rownie przenikliwym spojrzeniem,
- ???... jak..? ...co..? ... nie wiem... - odpowiedziala zaklopotana,
w ogole nie rozumiejac mojego wyskoku z takim pytaniem.
- E... nic... niewazne... - westchnalem zrezygnowany i wrocilem do
"rozmowy" na temat pogody i innych gowienek.

Ale odpowiedzi nie otrzymalem dotychczas... Czy ktos inny mi ja poda?
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

1. Data: 2000-02-29 10:17:16

Temat: Re: Dialog, ktorego znaczenia nie zrozumiano
Od: "Aleksandra" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky napisał(a) w wiadomości: <3...@n...tpnet.pl>...
> [...]
> - "Zycie po zyciu" - dorzucila krotko
> - Jak sadze o... - nie dawalem za wygrana. Jakby nagle ta cienka
>stara ksiazeczka stala sie czyms waznym.

Książka "Życie po życiu" nie jest o reinkarnacji..., mimo że tytuł może tak
sugerować.

Aleksandra
a...@c...com.pl

1. Data: 2000-02-29 12:36:22

Od: "Bartosz Kaminski" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> "rozmowy" na temat pogody i innych gowienek.
>
> Ale odpowiedzi nie otrzymalem dotychczas... Czy ktos inny mi ja poda?

A na co ma pomagac- hemoroidy czy lupiez? ;)

Pozdrowienia,

==============
Bartosz Kaminski
r...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-29 14:52:18

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Feb 2000 11:17:16 +0100, "Aleksandra" <a...@c...com.pl>
wrote:

>Książka "Życie po życiu" nie jest o reinkarnacji..., mimo że tytuł może tak
>sugerować.

Widac nawet tego nie zrozumiala :)))) A o czym jeeeest?

1. Data: 2000-02-29 16:34:31

Temat: Odp: Dialog, ktorego znaczenia nie zrozumiano
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky:
> Widac nawet tego nie zrozumiala :)))) A o czym jeeeest?

IMO o tych ktorzy nie potrzebuja 'wierzyc', poniewaz 'wiedza'. :)
Najlepiej samemu przeczytac...

Inne, byc moze ciekawsze - to m.in. 'W objeciach jasnosci' oraz
'Przebudzenie serca' Betty J. Eadie.

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-03-01 14:36:40

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Feb 2000 13:36:22 +0100, "Bartosz Kaminski"
<r...@k...net.pl> wrote:

>A na co ma pomagac- hemoroidy czy lupiez? ;)

Takze ;))))))

1. Data: 2000-03-02 11:09:02

Od: "Bartosz Kaminski" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takze ;))))))
> --
> Paweł Radecki

To kicha, musialem czytac jakas podrobe! Bo mi nic
nie pomo... eee... niewazne :))

Pozdrowienia,

Bartosz Kaminski
r...@k...net.pl

Ludzie starzy za młodu.
"Przepaść informacji" (zaproszenie do rozważań)
Proponuje zapuszczenie sie w krzaki :)
odbiło mi
Dobrze ruszac tylkiem...