Cos co NIE POWINNO miec znaczenia, a jednak ma.

1. Data: 2000-02-29 05:16:52

Temat: Cos co NIE POWINNO miec znaczenia, a jednak ma.
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

SMIERC Panowie i Panie.

Smierc moze byc bolesna, co nie zmienia faktu, ze wiekszosc ludzi
wolaloby w cierpieniach zdychac w szpitalu niz szybko i sprawnie
utopic sie w gnojowce, czy skrecic kark wychodzac z wanny... Za
najglupsza smierc uwazam smierc opisana w filmie "Clerks" Kevina
Smitha, mianowicie skrecenie karku... podczas proby ssania wlasnego
penisa :))))

No wlasnie. Powiedzcie, jaka smierc (poza naturalna, oczywiscie!),
chcielibyscie sobie wybrac? Gdyby miala to byc dowolna kara smierci...
Wasz wybor... Z mojej strony... Jedni chcieliby zginac szlachetnie,
inni tylko szybko i bezbolesnie. Jedni chcieliby miec swiadomosc
zblizajacej sie smierci (rak, postrzal w brzuch), a inni -
niespodziewanej (potracenie czy postrzal w glowe)...

1. Skok z WYSOKIEGO wiezowca, a moze jeszcze lepiej - samolotu bez
spadochronu.

2. Dostac strzal z duzego pistoletu i poleciec na 3 metry do tylu,
jak jeden z agentow w Matrixie. Nie wiem dlaczego, ale chcialbym tak w
zwolnionym jeszcze tempie padac na ziemie odrzucony kula. To bylaby
ciekawa smierc :)))))

3. Smierc z rak jakiegos mojego IDEALU kobiecej urody... To znaczy,
smierc podczas np. pocalunku z przepiekna kobieta, ktora wlasnie w
takim momencie wbija mi noz w bebechy, a ja osuwam sie na ziemie i
ostatnia rzecza, jaka widze w zyciu, sa jej piekne oczy :))))))
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

1. Data: 2000-02-29 07:53:27

Temat: Re: Cos co NIE POWINNO miec znaczenia, a jednak ma.
Od: m...@a...com.pl (Monika Zielińska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim momencie wbija mi noz w bebechy, a ja osuwam sie na ziemie i
> ostatnia rzecza, jaka widze w zyciu, sa jej piekne oczy :))))))

jestem w sytuacji gdzie zycie bliskiej , NAJblizszej mi osoby jest
zagrozone...Twoje podejscie do tematu nie smieszy mnie ,a
nasuwa mysl , ze nieswiadomi i beztroscy sa ludzie , ktorzy nigdy
nie byli w sytuacji kiedy ich lub czyjes zycie "wisialo na wlosku".
NIE UMIEM ZARTOWAC ZE SMIERCI choc uwazam ja za sprawe
naturalna - ...... bardzo mnie zezloscilo stwierdzenie- "niektorzy
chcieliby miec swiadomosc niespodziewanej smierci- rak"...
..nie sadze abys chcial byc chory na raka..i nie sadze abys chcial
w cierpieniach "zdychac w szpitalu".
Nie zycze ci tego..naprawde..
Dla mnie to nie jest smieszna dywagacja na temat smierci.
Ludzie zartuja ze wszystkie dopoki ich osobiscie nie dotknie jakas
tragedia. Jak mogloci przyjsc do glowy ,ze ktos moglby chciec
takiej smierci???

mici
--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-29 09:34:19

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>takim momencie wbija mi noz w bebechy, a ja osuwam sie na ziemie i
>ostatnia rzecza, jaka widze w zyciu, sa jej piekne oczy :))))))

Ty chyba niewiele przezyles w zyciu i nie widziales smierci bliskiej
osoby :(

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...So what's the speed of dark?

1. Data: 2000-02-29 09:43:35

Od: "Vogel" <d...@k...nemo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpnet.pl...

> [...]
> takim momencie wbija mi noz w bebechy, a ja osuwam sie na ziemie i
> ostatnia rzecza, jaka widze w zyciu, sa jej piekne oczy :))))))

Oprocz smierci naturalnej napisales... a jak ci sie wydaje czym jest rak?
wypadkiem przy pracy? samobojstwem? czy moze jakims innym wyborem?
Wogule masz pojecie o tym co piszesz? wybor smierci???? czlowieku pokaz mi
normalna osobe ktora chce smierci, wyboru jej formy. Smierc pozostaje
smiercia niezaleznie jak nadejdzie, a to czy boli czy nie, czyz ma to
znaczenie? wszakze tak czy inaczej umierasz... Nikt chyba nigdy nie dowie
sie jaka smierc jest lepsza, czy umieranie ze starosci, z choroby w bolu i
cierpieniu czy tesz pod kolami samochodu w okamgnieniu. Gadanie typu ze
chcialbym umrzec szybko bezbolesnie jest dla mnie puste i smiechu warte,
skad mozesz wiedziec ktory wybor jest lepszy?????

Keradoff

1. Data: 2000-02-29 09:53:14

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:
> SMIERC Panowie i Panie.
>[..]
> takim momencie wbija mi noz w bebechy, a ja osuwam sie na ziemie i
> ostatnia rzecza, jaka widze w zyciu, sa jej piekne oczy :))))))

Ty chyba naoglądałeś się za dużo filmów i masz problem z sado-macho.
Ciachnij se nożem po ręce to zobaczysz co to za ból i czy miałbyś
wtedy ochotę cokolwiek kontemplować.
Ewentualnie poczekaj ze swoimi dywagacjami aż odezwie Ci się piasek w nerkach,
lub woreczek żółciowy.

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-02-29 12:33:57

Od: "Bartosz Kaminski" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> wrote in message

[...]
> No wlasnie. Powiedzcie, jaka smierc (poza naturalna, oczywiscie!),
> chcielibyscie sobie wybrac? >

> Paweł Radecki

Osobiscie chcialbym odejsc z jak najwieksza iloscia pirotechnicznych
efektow specjalnych- z takim naprawde duzym BOOM :)

Pozdrowienia,

==============
Bartosz Kaminski
r...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-29 13:11:08

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy ochotę cokolwiek kontemplować.
> Ewentualnie poczekaj ze swoimi dywagacjami aż odezwie Ci się piasek w

Och, kamyczki - rzeczywiście coś co łamie największych twardzieli.

Asmira

1. Data: 2000-02-29 14:27:55

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim momencie wbija mi noz w bebechy, a ja osuwam sie na ziemie i
> ostatnia rzecza, jaka widze w zyciu, sa jej piekne oczy :))))))

Skąd te myśli? Chyba nigdy nie miałeś kontaktu ze śmiercią. Do czego
dążysz, szukasz "najlepszej śmierci" jej formy. Kolego to nie jest teatr ani
kino, forma jest tu mało istotna.
Pytanie - Czy jeśli zginąłby Ci ktoś bardzo bliski na raka (o czym też
piszesz w poście) rzekł byś "Cholera jaki głupi, nie mógł sobie strzelić
kulki w łeb?" Zastanów się nad tym co piszesz.

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-02-29 14:52:30

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On 29 Feb 2000 08:53:27 +0100, m...@a...com.pl (Monika
Zielińska) wrote:

> jestem w sytuacji gdzie zycie bliskiej , NAJblizszej mi osoby jest
>zagrozone...

Rozumiem wiec podejscie bardzo emocjonalne. Ale nie tego chcialem. To
jest grupa psychologia i chcialbym dowiedziec sie o temacie
psychologia a smierc, nie chcac jednoczesnie wprowadzac
grobowo-placzliwego nastroju.

>chcieliby miec swiadomosc niespodziewanej smierci- rak"...
>..nie sadze abys chcial byc chory na raka..i nie sadze abys chcial
>w cierpieniach "zdychac w szpitalu".

Ale sa ludzie, ktorzy woleli by to od smierci szybkiej i krotkiej. Bo
czlowiek chory na raka moze popelnic samobojstwo A JEDNAK tego nie
robi. Dlaczego?

>Nie zycze ci tego..naprawde..
>Dla mnie to nie jest smieszna dywagacja na temat smierci.

I co ja mam na to poradzic?

>Ludzie zartuja ze wszystkie dopoki ich osobiscie nie dotknie jakas
>tragedia.

Tragedia jest _niestety_ pojeciem wzglednym. Zal w zwiazku ze
smiercia jest tez _niestety_ wzgledny. Zal nam tym bardziej, im wiecej
mozemy stracic.

1. Data: 2000-02-29 14:52:37

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Feb 2000 10:34:19 +0100, b...@k...kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Ty chyba niewiele przezyles w zyciu i nie widziales smierci bliskiej
>osoby :(

Nie mowie o smierci bliskiej osoby, ale o smierci WLASNEJ.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

Dialog, ktorego znaczenia nie zrozumiano
Ludzie starzy za młodu.
"Przepaść informacji" (zaproszenie do rozważań)
Proponuje zapuszczenie sie w krzaki :)
odbiło mi