Łysienie plackowate

1. Data: 2007-02-23 19:39:36

Temat: Łysienie plackowate
Od: "Kuba" <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Prosiłbym wszystkich, którzy zdołali "pokonać" wypadanie włosów o
radę, jak sobie z tym poradzić. Prosiłbym o Wasze sposoby "walki", lekarstwa
itp. Z góry dzięki :-)

2. Data: 2007-02-23 21:30:04

Temat: Re: Łysienie plackowate
Od: "JohnyBravo" <j...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Madrej glowy wlos sie nie trzyma !

3. Data: 2007-02-24 07:34:03

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <C...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam. Prosiłbym wszystkich, którzy zdołali "pokonać" wypadanie włosów o
> radę, jak sobie z tym poradzić. Prosiłbym o Wasze sposoby "walki",
> lekarstwa itp. Z góry dzięki :-)
Moja ciocia stosowała przeróżne medykamenty, które miały cuda działać...nie
udało się.
pozdrawiam A

4. Data: 2007-02-24 09:01:12

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kuba wrote:
> Witam. Prosiłbym wszystkich, którzy zdołali "pokonać" wypadanie
> włosów o radę, jak sobie z tym poradzić. Prosiłbym o Wasze sposoby
> "walki", lekarstwa itp. Z góry dzięki :-)

przeszczep wlosy, jesli to genetycznie uwarunkowane to nie propaguj takich
genow dalej. Ponoc najlepsza rada jest przywyknac... :)

5. Data: 2007-02-25 08:41:44

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba" <C...@p...fm> wrote in message
> Witam. Prosiłbym wszystkich, którzy zdołali "pokonać" wypadanie włosów o
> radę, jak sobie z tym poradzić. Prosiłbym o Wasze sposoby "walki",
> lekarstwa itp. Z góry dzięki :-)

Znam jednego faceta, któremu na łysienie plackowate pomogło smarowanie głowy
jodyną.
Ma od tego czasu (około 20 lat) normalne włosy.

6. Data: 2007-02-25 09:15:01

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" < > napisał w wiadomości
> Witam. Prosiłbym wszystkich, którzy zdołali "pokonać" wypadanie włosów o
> radę, jak sobie z tym poradzić. Prosiłbym o Wasze sposoby "walki",
> lekarstwa itp. Z góry dzięki :-)

Witam !

Czasem rewelacyjne efekty (po kilku tyg. stosowania) daje Revalid w kaps. Z
innych sposobów -
dobrze robią promienie słoneczne , obcinanie włosów na któtko. No i
oczywiście wizyta u dermatologa, psychologa, psychiatry, wykluczenie chorób
autoimmunologicznych .

Pozdrawiam
regen

7. Data: 2007-02-25 17:23:50

Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Prosiłbym wszystkich, którzy zdołali "pokonać" wypadanie włosów o
> radę, jak sobie z tym poradzić. Prosiłbym o Wasze sposoby "walki", lekarstwa
> itp. Z góry dzięki :-)

Ja posiadam zakola, najdziwniejsze jest to, że są niesymetryczne (tzn. jedno
większe od drugiego).
Dobrze, że nie mam jeszcze placioka na środku głowy.

soczewki Optix
Kolografia
23.II.2007 Dzień Walki z Depresją - cd
23.II.2007 - Dzień Walki z Depresją - (bardzo długie)
Wysokie OB krwi