Łysienie plackowate - pomocy

1. Data: 2005-02-27 16:22:21

Temat: Łysienie plackowate - pomocy
Od: "Łukasz" <l...@T...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nadzieję że pisze na dobrą grupę.
Mam 23 lata, w dzieciństwie chorowałem na łysienie plackowate, nic
przyjemnego :( W wieku 19 lat uspokoiło sie, teraz znowu wróciło. Chodzilem
do lekarzy, stosowałem różne preparaty, naświetlania itd ... Lekarze zawsze
mówili że na 90% to na tle nerwowym , co moze i by sie zgadzało, bo niestety
zawsze byłem nerwowy. Czy jest jakaś szansa pozbyć się tego? Czy znacie może
specjalistę od tej choroby (najlepiej w trójmieście) . Może ktos poleci
jakiś SPRAWDZONY środek.

Bardzo proszę o pomoc, bo juz mam dośc chodzenia do lekarzy, i stosowania
leków które nic nie dają :(

Pozdrawiam

Łukasz

2. Data: 2005-02-27 17:40:20

Temat: Re: Łysienie plackowate - pomocy
Od: "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po pierwsze uspokoic sie (joga czy inne tam)
Po drugie brac REVALID w dużych dawkach (3 x dziennie)
a po trzecie stosowac plyn do smarowania - recepte podam ci na majla jak ja
znajde - u mnie jak reka odjol

Simonto

3. Data: 2005-02-27 21:57:02

Od: "AndrzejK" <e...@T...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o pomoc, bo juz mam dośc chodzenia do lekarzy, i stosowania
> leków które nic nie dają :(

http://www.lysienie.info/forum/

i koniecznie wyszukiwarka!

AndrzejK

4. Data: 2005-02-28 22:16:05

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
jest pewien produkt, który leczy łysienie plackowate.Skoro jestes z 3miasta to
moze o tym słyszałes. Mówię o Kolagenie Naturalnym. Udokumentowany został
bezsporny wpływ kolagenu na m.in. to schorzenie. w razie pytań:
c...@p...onet.pl
pozdrawiam serdecznie
Magdalena

5. Data: 2005-03-09 02:05:09

Od: "Stilgar" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech, sorry że tak późno się odzywam.
Mam to samo. I też drugi raz i też na podłużu nerwowym.
Pierwszy raz po tym jak zemdlałem po zastrzyku z hydrokortizonu (bodajrze)
bo miałem paskudny atak duszności...astma.
Drugi raz po odmie, co jest jeszcze bardziej nieprzyjemne i odczuwam to do
dziś...bolące zrosty i zmiany pogody.

Za pierwszym razem używałem robionej w aptece mieszanki z pilokarpiną aby
pobudzić krążenie na skórze głowy. Po za tym Laticort Lotio, naświetlenia
PUV i inne wynalazki. Po jakiś 4 latach minęło.

Teraz olewam to. Co ma być to będzie i tak tego nie zmienię. Jedynie co mi
przeszkadza to to, że muszę codziennie golić głowę by jakoś po ludzku
wyglądać...no i nie pokazuję się za często na impezkach rockowych ;)
I lepiej na tym wychodzę, już powoli odrasta. Czyli moim zdaniem
najważniejsze jest nastawienie do tego. Nie myśleć o tym bo po co?
A jak już to proponuję dermatologa, nawet ze zwykłej przychodni. I może
jeszcze psychosomatoterapeutę.
Życzę powodzenia.

gdzie dobry proktolog?
siwe wlosy
Toxoplazmoza oczna -lekarz
rzucanie palenia (jaki preparat pomocniczo)
Mięśnie twarzy!