MASLO !!

1. Data: 2004-07-11 18:06:26

Temat: Re: MASLO !!
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No szkoda.... z tym maselkiem :((
> a chlebek  pieke w specjalnej  maszynie  ,ktora zakupilam wpradzie nie jest
> taki sam  chleb  jak  z pieca chlebowego  ale tez  jest  dobry  i jest
> zupelnie  inny niz te w  piekarniach , zawsze moge zmienic
smak  chleba  przez
> dodanie czegos tam...
> A do  pieczenia  kupuje  specjalny  mix chlebowy ,  wsypuje go  do maszyny ,
> daje troche wody  i ewentualne  dodatki ( jesli chce ) a  maszyna reszte
robi
> sama tzn wyrabia ciasto itp  no i piecze sie , wprawdzie trwa to wszystko
> [...]

Czy dodajesz zakwas? Wszyscy chwalą, że na zakwasie chleb jest najlepszy!Areta

1. Data: 2004-07-11 18:38:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czyli jednak na Bałtykiem się nie uda :-( Pozdrawiam lipcowo, aczkolwiek 14
>stopniowo, kurcze liście robią się żółte, nic tylko.....idzie jesień.:-)))
>Areta

nie uwierze, ze nie ma w PL tlsutej smietanki

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-11 19:39:08

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie uwierze, ze nie ma w PL tlsutej smietanki

I słusznie, bo jest w handlu.( może już nie Pl a RP :-) ) Tylko tyle, że
spółdzielnia mleczarska, ta najbliższa, co produkuje dobrą, 30%, jest oddalona
ode mnie o 120 kilometrów. może to.....i godzina jazdy.......ale nie po
naszych drogach. Dobre półtora roku ,jak do nich dzwoniłam by się dowiedzieć,
gdzie najbliżej mogę kupić ich produkt to okazało się, że to jest 30
kilometrów ode mnie. A mnie tam..... nie po drodze. Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-07-11 19:39:14

Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> smak  chleba  przez
> robi
> ponad
>
> Czy dodajesz zakwas? Wszyscy chwalą, że na zakwasie chleb jest najlepszy!Areta

Nie daje zadnego zakwasu poniewaz wszystko co jest potrzebne jest w
skladnikach mixa chlebowego , ja ewentualnie moge dodac tylko to co chce
np troche bakali o ile ma byc to chleb fantazyjny , wlasciwie to zalezy od
tego jaki chce by chlebek byl a reszta potrzebnych skladnikow jest
wlasnie w tym mixie .

1. Data: 2004-07-11 19:43:33

Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hmmmmmmmm
no coz moze i tak jest ze nie ma tlustej smietanki w Polsce a juz
napewno nie wszedzie .....
zastanawialam sie wlasnie czy jakby zastapic ta tlusta mniej tlusta
smietanka ???.. mysle ze nie robiloby to az tak wielkiej roznicy ??.. no ja
wiem ze ta 30% jest ponoc najlepsza ..ale ...moze jednak
z pozdrowieniami Fabiola

1. Data: 2004-07-11 20:05:18

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> ale jaka smietana bedzie do tego najlepsza??...
> no i niewiem jak robic proporcje by czegos nie schrzanic , ile czego mam
dawac :
> ((( ehhhh

- proporcje czego? Babcia zbierała śmietanę z odstanego mleka - chyba im
tłustsza tym więcej masła - no nie?
Nic więcej nie trzeba. Maślanka z truskawkami potem też jest dobra.

1. Data: 2004-07-12 08:36:41

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:o723f0h82743qdendv43rlqqre7ashr79r@4ax.com...
> nie uwierze, ze nie ma w PL tlsutej smietanki

Pewnie że jest -np. Łowicka - _36_%
U mamy jak byłam, to widziałam jakąś inną, nie pamiętam nazwy - tez 36%
Wystarczy parę razy machnąć trzepaczką i już jest ubita - miksera to nawet
boję się używać do niej, bo pewnie masło by się zrobiło. :-)

Sowa

1. Data: 2004-07-12 08:46:46

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Sun, 11 Jul 2004 19:38:15 +0100 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Krysia Thompson i mowi:

> nie uwierze, ze nie ma w PL tlsutej smietanki

OSM Piątnica bodajże - taka baaardzo gęsta 36-tka ;)

Ale nie ma to jak śmietana od babci mojej dziewczyny - ona to chyba pod 50%
podchodzi ;)

mucher

1. Data: 2004-07-12 08:57:17

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie że jest -np. Łowicka - _36_%

Ale ona jest UHT. :-(((. Np w Norwegii już wycofali ten proces technologii, a
u nas to nastapi pwenie za parenaście lat .;-)Areta

Ps. Cos mi świta, że w łodzi jest firma "Jogo" z dobrą śmietaną! Udało misię
kupic z" pod lady" w sklepie "Społem"- akcja miała miejsce w tym roku .:-(

1. Data: 2004-07-12 09:36:00

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Mon, 12 Jul 2004 10:46:46 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Grzegorz Mucha i mowi:

> Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Sun, 11 Jul 2004 19:38:15 +0100 w imieniu
> grupy trzymajacej wladze Krysia Thompson i mowi:

> OSM Piątnica bodajże - taka baaardzo gęsta 36-tka ;)

aaaa, jeszcze jedno - ona nie jest UHT :)

mucher

Ziola
[OT] Wjazdy i wyjazdy wakacyjne
przechowywanie pesto