MASLO !!

1. Data: 2004-07-12 10:41:31

Temat: Re: MASLO !!
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1781.000005b2.40f2526c@newsgate.onet.pl...

> Ale ona jest UHT. :-(((. Np w Norwegii już wycofali ten proces
technologii, a
> u nas to nastapi pwenie za parenaście lat .;-)Areta

Ale no to co? Mam wrażenie, że mimo to zmaśla się jak sie przesadzi z
ubijaniem.

Sowa

1. Data: 2004-07-12 10:44:07

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaaa, jeszcze jedno - ona nie jest UHT :)
>
> mucher

Przypomiałeś mi, jadłam z Piątnicy, kupiłam w "Marino" w Ustce.Oj to
już ...trzy lata temu. Pyszna była. :-))) Ale....profanować ją na masło, no
chyba tylko pod warunkiem, że maslanka, która zostanie będzie miała
niepowtazralny smak.:-))) Areta

1. Data: 2004-07-12 11:16:58

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie 12 Jul 2004 12:44:07 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Aretkka i mowi:

> [...]
> już ...trzy lata temu. Pyszna była. :-))) Ale....profanować ją na masło, no
> chyba tylko pod warunkiem, że maslanka, która zostanie będzie miała

Ale dalej można kupić - w Krakowie na pewno, i to zarówno w dużych, jak i
małych sklepach.

mucher

1. Data: 2004-07-12 12:17:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Jul 2004 10:36:41 +0200, "Sowa"
<m...@b...pl> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:o723f0h82743qdendv43rlqqre7ashr79r@4ax.com...
>
> Pewnie ?e jest -np. ?owicka - _36_%
>U mamy jak by?am, to widzia?am jak?? inn?, nie pami?tam nazwy - tez 36%
>Wystarczy par? razy machn?? trzepaczk? i ju? jest ubita - miksera to nawet
>boj? si? u?ywa? do niej, bo pewnie mas?o by si? zrobi?o. :-)
>
>Sowa

wlasnie o to chodzi ;) kolo sie zamknelo :)))

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-12 15:23:04

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie o to chodzi ;) kolo sie zamknelo :)))
>
> pierz
> K.T. - starannie opakowana

Więc spróbuję z premedytacją poubijać śmietankę. Tym bardziej , że koleżanka
roztoczyła przede mną uroki maslanki. No takiej z grudkami masła. Pozdrawiam
Areta

1. Data: 2004-07-12 17:21:30

Od: Nessie <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aretkka wrote:

> [...]
> już ...trzy lata temu. Pyszna była. :-))) Ale....profanować ją na masło, no
> chyba tylko pod warunkiem, że maslanka, która zostanie będzie miała

Czy mówicie o takiej zwykłej Piątnicy 36% w plastikowym kubku 200 g,
niehomogenizowanej i niepasteryzowanej? Bo tego to u mnie w
hipermarkecie Rzęch jest zawsze na pęczki, więc podejrzewam, że chodzi o
coś bardziej wyrafinowanego? :)

Ta śmietana, jak swoje odstoi, to potrafi się zrobić na tyle gęsta, że
smaruję sobie nią pieczywo bez ubijania masła wcale!

Nessie,
śmietanożerca

1. Data: 2004-07-12 18:36:27

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ta śmietana, jak swoje odstoi, to potrafi się zrobić na tyle gęsta, że
> smaruję sobie nią pieczywo bez ubijania masła wcale!

Dokładnie tę mam na mysli, dodam jeszcze, że wierzchnie opakowanie, znaczy
wieczko ma przewagę koloru czerwonego:-))) Kurcze z wrażenia język mi się
plącze. Apeluję, kto jest ( był) dobry z geografii, gdzie leży ta Piątnica:-)
Może mają rezerwy produkcyjne :-). O raju ! jaka ona była dobra z sokiem
truskawkowym! Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-07-12 19:04:41

Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apeluję, kto jest ( był) dobry z geografii, gdzie leży ta Piątnica:-)
> Może mają rezerwy produkcyjne :-). O raju ! jaka ona była dobra z sokiem
> truskawkowym! Pozdrawiam Areta
tuz obok Łomży.

pozdr:)
magda

1. Data: 2004-07-13 16:41:48

Od: monicus <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zalatw smietane od krowy. albo nieodstane mleko. jak odstoi sie, to
polowa sloja smietany bedzie. a z reszty zsiadle mleko zrobisz.

pamietam, ze moja babcia, jak juz sie smietana lepila w maslo dodawala
do maslanki soli, zeby lepiej cos tam sie dzialo. no i robila pyszne maslo

1. Data: 2004-07-13 17:44:00

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pamietam, ze moja babcia, jak juz sie smietana lepila w maslo dodawala
> do maslanki soli, zeby lepiej cos tam sie dzialo. no i robila pyszne maslo

Dzięki za radę, próbowałam w ten sposób.......szłam z łyżeczką na targ, iiii
próbowałam, próbowałam, uwierz ciężkie to było poświęcenie z mojej strony,
(zmysł smaku mam bardziej wyostrzony ! czy co !:-((( ), np. koleżance śmietana
smakowała, a ja jej nie mogłam przełknąć :-(((. Mam jedną panią, sprawdzoną,
gdzie tę śmietanę mogę jeść łyżkami, ach nawet umię się rozgrzeszyć, w końcu
raz się żyje ;-) tyle, że ona nie przyjeżdża co targ ;-( Może jak się odważę,
to spytam gdzie mieszka, i to by było rozwiązanie na miarę ...Napolena.
Serdecznie pozdrawiam Areta

Ziola
[OT] Wjazdy i wyjazdy wakacyjne
przechowywanie pesto