MDF

1. Data: 2007-09-03 07:30:50

Temat: MDF
Od: "boockoo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy polakierowanie płyty MDF z ABS sprawi, że będzie w miarę wodoodporna?
Chciałbym takowej użyć jako blat pod umywalkę.

2. Data: 2007-09-03 18:49:54

Temat: Re: MDF
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

boockoo <b...@g...pl> wrote:
> Witam,
> czy polakierowanie płyty MDF z ABS sprawi, że będzie w miarę
> wodoodporna? Chciałbym takowej użyć jako blat pod umywalkę.

Jeśli lakierowana będzie naprawdę grubo i porządnie, dobrym
lakierem, to spokojnie. Mam taki blat u siebie w łazience, ma już
6 lat i nic złego się z nim nie dzieje, a domownicy bynajmniej
nie są z tych, co jak w okolicach umywalki po myciu kropla wody
gdzieś zostaje, to trzeba ją NATYCHMIAST zetrzeć, bo będzie
domowa awantura z cyklu "kto zalał CAŁĄ łazienkę????!!!!?????"
:-)

J.

3. Data: 2007-09-03 20:12:59

Od: "boockoo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję.

M.

Jaki przewód ziemią?
Zwrot VAT za materiały budowalne.
Piec kominkowy (koza) a stare budownictwo (odległość pieca od komina)
Re: Piekarnik wolnostojący
Nowe Forum zapraszamy.