Nowe Forum zapraszamy.

1. Data: 2007-09-02 10:50:59

Temat: Nowe Forum zapraszamy.
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jeżeli masz w dłoniach iskierkę, interesujesz się rękodziełem,
zapraszam na nowe forum. Jest ono w trakcie budowy. Buduj go i Ty.
Jeżeli nie interesuje cię ten temat prześlij go swoim znajomym, może
kogoś to zainteresuje www.telenci.fora.pl

2. Data: 2007-09-03 10:03:17

Temat: Re: Nowe Forum zapraszamy.
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 12:50, s...@g...com wrote:
> [...]
> zapraszam na nowe forum. Jest ono w trakcie budowy. Buduj go i Ty.
> Jeżeli nie interesuje cię ten temat prześlij go swoim znajomym, może

Czy ta nazwa jest na pewno prawidlowa? 'Telenci'? Nie 'talenci'
przypadkiem?
Pytam, poniewaz jestem zainteresowana :)

Fragile

3. Data: 2007-09-03 18:56:30

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

* Fragile* wdusil[a] nastepujace knefle:

| Czy ta nazwa jest na pewno prawidlowa? 'Telenci'? Nie 'talenci'
| przypadkiem?
| Pytam, poniewaz jestem zainteresowana :)

Jak rekodzielo to Telneci ;P

4. Data: 2007-09-03 20:58:39

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Wrz, 20:56, zil0g <z...@m...prl> wrote:
> * Fragile* wdusil[a] nastepujace knefle:

> Jak rekodzielo to Telneci ;P

Taa... Czyli i tak jest blad ;P

--
Fragile