MM.Nutella! ;)

11. Data: 2003-02-27 14:57:43

Temat: Re: MM.Nutella! ;)
Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przydalby sie jeszcze jakis
> program,ktory precyzyjnie wyliczy to pole pod krzywa....

uzyj calki oznaczonej.
kasiulka - studentka matematyki.

--
My, samotnicy, powinnismy trzymac sie razem.

12. Data: 2003-02-27 15:02:11

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to tylko taka moja dygresja.Byc moze jak ja bym zjadla nutelle i potem
> robila wykres poziomu cukru i obliczyla pole pod krzywa,wyszloby o wiele
> wiecej!

zaczynam sie zastanawiac nad ta metoda. Serio. Co mnie obchodzi sredni index
dla 10 zadrowych osob? Moze moj wlasny index jest sensowniejszy.

koszt to 200zl glukometr i paski (grosze)

to nie boli (specjalnie) i jest chyba dosc łatwe

musta pro badawczy

13. Data: 2003-02-27 15:12:35

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b3l99k$1jaf$...@n...ipartners.pl, Musta at
m...@p...onet.pl wrote on 27/2/03 16:02:

> [...]
>
> koszt to 200zl glukometr i paski (grosze)
>
> to nie boli (specjalnie) i jest chyba dosc łatwe

no ale to trzeba naraz jakas tam porcje zjesc
cos kolo pol kilograma. marchewka to jeszcze, ale cebula??????
:-))))
--
*gosia*

14. Data: 2003-02-27 15:15:01

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ale to trzeba naraz jakas tam porcje zjesc
> cos kolo pol kilograma. marchewka to jeszcze, ale cebula??????

50 g przyswajalnych weglowodanów - tu pomoga mi tabele DO
polecam piwo ;-)

musta

15. Data: 2003-02-27 15:33:16

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Garkowska <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>

> no ale to trzeba naraz jakas tam porcje zjesc
> cos kolo pol kilograma. marchewka to jeszcze, ale cebula??????
Powiedzmy,ze cebula jest juz ustalona :-)))) przydalby sie jeszcze jakis
program,ktory precyzyjnie wyliczy to pole pod krzywa....Ja sama sie nad tym
zastanawialam. Pozdrawiam Hafsa_dzis_pączkowa

16. Data: 2003-02-27 15:35:13

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> 50 g przyswajalnych weglowodanów - tu pomoga mi tabele DO
> polecam piwo ;-)

przetestuj wiec jakies dobre.moze nasze rodzime ma nizsze IG,stad ci nie
zaszkodzilo w spadku wagi ciala??? ;-)))Hafsa_bezpiwna

17. Data: 2003-02-28 08:31:22

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiulka <g...@g...pl> napisał(a):

> przydalby sie jeszcze jakis
>
> uzyj calki oznaczonej.
> kasiulka - studentka matematyki.

Kasiulko,moje dziecko jeszcze w szkole tegob nie ma,a ja nie pamietam nic o
calce oznaczonej,chyba u mnie w szkole tego nie bylo...zreszta to bylo wieki
temu.Wiem,ze profesjonalnie liczy to jakis program komputerowy,ale to
jeszcze dalej w mojej wiedzy niz calki ozanczone.Pozdrawiam Hafsa

18. Data: 2003-02-28 09:07:31

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temu.Wiem,ze profesjonalnie liczy to jakis program komputerowy,ale to
> jeszcze dalej w mojej wiedzy niz calki ozanczone.Pozdrawiam Hafsa

jako przedstawiciel nauk humanistycznych powiem ze nie ma co zaprzegac calki
do liczenia krzywej ekstrapolowanej z dziesieciu punktów.
mozna to policzyc opierajac sie na polu trojkatów. Wydaje mi sie ze wynik
bedzie w granicach bledu pomiaru.

pomyslcie ze pani Miller bieze za okreslenie Ig jednego produktu 5000$.

potrzeba do tego: 10 osob, jeden glikometr, jedna pielegniarke i wiedzy ile
trzeba pochłonac produktu zeby bulo 50g przyswajalnych weglowodanów.
(pielegniarka to najmniejszy problem ma duza czasu wolnego na strajkach)

czy ktos wie ile weglowodanow ma 0,5l piwa?

musta

19. Data: 2003-02-28 16:35:45

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktos wie ile weglowodanow ma 0,5l piwa?

Dla 100 g trunku dostajesz (kcal/węglowodany [g])

Piwo bezalkoholowe 27/5,5
Piwo ciemne pełne 42/4,4
Piwo jasne lekkie 27/1,1
Piwo jasne mocne 64/4,4
Piwo jasne pełne 49/3,3
Piwo Porter 77/7,7

--
brow(J)arek pozdrawia

20. Data: 2003-03-03 08:28:20

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piwo jasne pełne 49/3,3
Dziekuje
czyli dla zbadania IG trzeba wypic naczczo ok 3 piwa. Tylko boje sie ze
trzeba to zrobic w ok 5 minut.
Czy myslicie ze da sie to zrobic?

potem ktos musi badac to stezenie we krwi ale to chyba musi byc inna osoba
bo badany bedzie w nie najlepszym stanie.

musta

MM - fizjologia ;)
Tabele produktów z IG i BTW
Dieta MM jest wspaniala