MM-otreby, platki, musli na sniadanie....

1. Data: 2002-12-05 21:33:13

Temat: MM-otreby, platki, musli na sniadanie....
Od: "Eva Pieron" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, mam tego serdecznie dosc.

Regularnie wsuwam te jogurtowo-platkowo-ostrebowe sniadanka, ale juz koniec.
Nie da rady wiecej, rosnie w ustach, a jak juz przejdzie dalej, to wola z
powrotem na swiat... ;). BASTA.

Jak urozmaicacie sniadania? Heh, ja zyje w szybkim tempie, nie mam czasu na
codzienne babranie sie rano z jakimis dziwnymi fiku-miku.

Cos prostego, MMowego? HELP.

EwaNieWytrzymujacaJuzZiaren

2. Data: 2002-12-05 23:05:13

Temat: Re: MM-otreby, platki, musli na sniadanie....
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva Pieron" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie, mam tego serdecznie dosc.

Ja jadam najczęściej:
kapusta pekińska drobno pokrojona
pomidor w kawałki
ogórek w półplasterki
sos vinegret (oliwa + ocet winny)

do tego czasem karkówkę pieczoną lub inne mięsko pieczone
albo jajko gotowane

a pół godziny przed śniadaniem , na czczo jem owoce

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://www.misiczka.republika.pl

3. Data: 2002-12-06 13:23:31

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kiosk.onet.pl/1088821,1,1,245,druk.html

4. Data: 2002-12-06 15:10:24

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> codzienne babranie sie rano z jakimis dziwnymi fiku-miku.

Mozesz zjesc chlebek z pelnego przemialu z ryba i warzywami albo
jajka,wedliny,pomidory,salate itp.Poszukaj tez na grupie,byl jeden watek o
sniadaniach kilka tygodni temu.Pozdrowienia Hafsa

5. Data: 2003-01-18 12:01:17

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eva Pieron" <a...@p...onet.pl> skribis:

>Regularnie wsuwam te jogurtowo-platkowo-ostrebowe sniadanka, ale juz koniec.

A ja do filmu / lomputera / ksiazki pogryzam sobie same otreby. Nawet
smaczne jak sie przywyczaic :) Ciekawe co na to MM i IG.

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim biednym cialku,
schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza tym mialam inne efekty uboczne"

dieta surowkowo-jajeczna
MM-jogurt z fruktoza, kawa naturalna
aeroby na diecie tluszczowej
kisiel