MM- sniadania

1. Data: 2005-01-31 08:05:52

Temat: MM- sniadania
Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba zaczynam po raz setny, ale MM wydaje mi sie piekielnie trudny:(

1. co na sniadania w 1 fazie?
2. czy mozna zelatyne? (na przyklad galaretke z kurczaka/indyka)
4. Kiedys ktos przeslal mi zzipowane info na temat MM, sformatowalam
komputer i kicha... nie mam:(
5. ile mozna schudnac stoaujac sie do MM - pierwsza faza i w jakim czasie?
(BMI okolo 29)
pozdrawiam i prosze o wyjasnienie lopatologiczne MM

bo na razie to mi sie wydaje ze musze sie przyzwyczajac w nastepujacy
sposob:
1. zero chleba, ziemniakow, slodkiego, burakow i marchewki gotowanej
2. nie laczenie miecha i weglowodanow

czy mam racje?
pomozcie grubaskowi;)
MadziaK i jej mezczyzna, ktorego trzeba przekonac do MM;)

2. Data: 2005-01-31 08:17:52

Temat: Re: MM- sniadania
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> komputer i kicha... nie mam:(
> 5. ile mozna schudnac stoaujac sie do MM - pierwsza faza i w jakim czasie?

1.
płatki owsiane (zwykłe, nie błyskawiczne) z mlekiem 0,5%,
chleb mm (np Wasa żytnia - nie light, któryś mestemacher też jest ok) z
chudym twarogiem, drobiową, chudą wędliną, warzywami, dżemem z fruktozą
Jajecznica, jajka + warzywa
naleśniki z mąki z pełnego przemiału i białek
itede
2. można
5. ile trzeba. Można przyjąć 1 kg tygodniowo, początkowo szybciej, potem
wolniej, jak zawsze.

> bo na razie to mi sie wydaje ze musze sie przyzwyczajac w nastepujacy
> sposob:
> 1. zero chleba, ziemniakow, slodkiego, burakow i marchewki gotowanej
> 2. nie laczenie miecha i weglowodanow

1. i kukurydzy
2. niełączenie tłuszczów i węglowodanów złożonych, czyli tych powyżej IG =
30
makaronów, maki razowej, ryzu basmati (jest dozwolony) itede...

Zajrzuj tutaj, jest łopatologicznie:
http://www.dietazuzla.pl/Opis%20Metody.html

i tu też:
http://forum.montignac.com.pl/viewtopic.php?t=975