MM - za szybko chudnę??

1. Data: 2003-03-29 09:51:23

Temat: MM - za szybko chudnę??
Od: KasiaL <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Od 3 dni jestem na MM i schudłam 2,5 kg (wazylam o jakies 10 kg wiecej
niz powinnam). Jem ilościowo normalnie, może nawet wiecej niz kiedys,
nie chodzę głodna między posiłkami. Nie za szybki ten ubytek wagi??
NIe pije duzo, ale nigdy nie piłam, jakos nie moge...
Z jednej strony to miło, ale z drugiej troche chyba za szybko...

Kaska

2. Data: 2003-03-29 11:45:59

Temat: Re: MM - za szybko chudnę??
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Nie martw sie .tez na poczatku szlo mi szybko ale potem coraz wolniej.W
ogolnym rozrachunku schudlem dokladnie 10 kg w 3 miesiace.Zamierzam schudnac
jeszcze 3 ale teraz to chyba juz potrwa.Mam 172 i obecnie 68 kg.

3. Data: 2003-03-29 22:15:12

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaL <k...@w...pl> napisał(a):

> Od 3 dni jestem na MM i schudłam 2,5 kg (wazylam o jakies 10 kg wiecej
> niz powinnam). Jem ilościowo normalnie, może nawet wiecej niz kiedys,
> nie chodzę głodna między posiłkami. Nie za szybki ten ubytek wagi??

2,5kg mniej to sporo... Pytanie jednak brzmi 2,5kg czego? Tłuszczu czy wody?

> NIe pije duzo, ale nigdy nie piłam, jakos nie moge...

No właśnie... Powinnaś pić, pić i jeszcze raz pić ;)) Jeśli nie lubisz wody
zastąp ją jakąś owocową herbatkę czy cuś.. tym co lubisz. Uważaj tylko na
to, by nie były to jakies napoje z grupy diuretyków (np kawa), bo odwodnisz
organizm.

> Z jednej strony to miło, ale z drugiej troche chyba za szybko...

Nic się nie martw :) Dużo pij i obserwuj organizm, a będzie OK. Możliwe, że
utrata wagi nastąpiła tylko na skutek zmiany diety. Zdarzyło mi się nie raz,
że po odstawieniu białego pieczywa w ciągu dnia traciłam 2kg wagi, a po
powrocie do wcześniejszego modelu zywienia bardzo szybko nadrabiałam te
ubytki. Wtedy myslałam, że traciłam tłuszczyk, dziś jednak, na podstawie
wieloletnich obserwacji własnego ciała, wiem, że taki spadek i przyrost
wagi jest wynikiem wahań magazynowanej w organiźmie wody.

pozdrawiam,
Lara

4. Data: 2003-03-29 22:53:54

Od: KasiaL <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to, by nie były to jakies napoje z grupy diuretyków (np kawa), bo odwodnisz

No własnie, ale kurcze, ja piję tyle co kiedys, wiec dlaczego miałaby to
byc woda? No i w pasie 4 cm mniej...

5. Data: 2003-03-30 21:09:44

Od: g...@e...lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czesc
>
> Od 3 dni jestem na MM i schudłam 2,5 kg (wazylam o jakies 10 kg wiecej
> niz powinnam).
Jeny jak ci zazdroszcze ja też mam jakieś 10 kilo do zrzucenia, ale jeszcze
nie zaczełam, bo nie wiem jak do tego się zabrać.
Czytam grupę, bo książki jeszcze nie mam.
Podziel się ze mna swoimi poczatkami
pozdrawiam
Grazka

Tabele IG