Jakie uprawiacie sporty?

1. Data: 2003-03-29 11:42:02

Temat: Jakie uprawiacie sporty?
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie sporty wam najbardziej odpowiadaja?
Ja zaczale w styczniu od spacerow ale mnie nudzily.Duzo ciekawsza okazala
sie jazda na rowerze.Moge to robic 2,3 godziny dziennie.
Interesujacy jest tez tenis ale to juz kosztuje.Raz w tygodniu jezde tez na
basen choc i w tym nie moge sie za bardzo rozsmakowac.Plyne 200,300 metrow i
mam dosc.Dobrze ze moge sie tam tez udac do fitnesu ,gdzie mozna troche
pocwiczyc,pobiegac i pojezdzic na rowerku stojacym.

2. Data: 2003-03-29 13:11:07

Temat: Re: Jakie uprawiacie sporty?
Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof napisał:

> Jakie sporty wam najbardziej odpowiadaja?

Rower, codziennie, niezależnie od pogody 20 -40 km, a w weekendy czy
wakacje -więcej. Chodzenie po górach [z pełnym nosidełkiem :)] i
wspinaczka skałkowa.
--
papap. Marcysia, która własnie wróćiła z roweru

3. Data: 2003-03-29 14:49:15

Od: Proto <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof napisał:
> Witam
> Jakie sporty wam najbardziej odpowiadaja?

Run Forest , run !

bieganie oczywiscie , dobry jest tez rower .
Biegac mozna w kazda pogode i przez caly rok , daje duze
poczucie wolnosci i niezaleznosci (takze praktyczne - sprzet , pora ,
miejsce itd)

Co do nudzenia , jesli nawet taki argument pada , to w dzisiejszych
czasach 1 godzina dziennie na przemyslenia i samotnosc to w sam raz ;-)

Proto

4. Data: 2003-03-29 20:10:48

Temat: Odp: Jakie uprawiacie sporty?
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam dosc.Dobrze ze moge sie tam tez udac do fitnesu ,gdzie mozna troche
> pocwiczyc,pobiegac i pojezdzic na rowerku stojacym.

skoro plywanie cie meczy to chyba cos stylowo nie tak! toc to odprezajace i
w spokojnym rytmie wogole nie meczace.
a co do sportow.
rower - min 20 km
rolki - min 9 km (oj jak to ksztaltuje tylek)
plywanie - min 40 min intensywnie
gory - weekendowo
narty - zimowo
lyzwy - zimowo
siatka - raz w tygodniu

to taki podstawowy zestaw:)

alem glodna... :)

5. Data: 2003-03-29 22:42:23

Od: "Kajaa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <K...@g...de> napisał w wiadomości
> [...]
> mam dosc.Dobrze ze moge sie tam tez udac do fitnesu ,gdzie mozna troche
> pocwiczyc,pobiegac i pojezdzic na rowerku stojacym.

Gdy jest sezon, czyli od środka wiosny do początku jesieni : windsurfing.
Oprócz tego bieganie, czasem w bezwietrzne dni rowerek. Poza "sezonem"
basenik i czasami aerobik :-) [zima mi sie niiiiiiic kompletnie nie chce].
No i wychowanie fizyczne w licku - kosz siatka, takie tam :)

--
-= PEACE =-
Pozdrafffiam cieplootko

6. Data: 2003-03-30 11:54:32

Od: "devon" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam dosc.Dobrze ze moge sie tam tez udac do fitnesu ,gdzie mozna troche
> pocwiczyc,pobiegac i pojezdzic na rowerku stojacym.

Hej. Wiec ja od wrzesnia zaczalem uprawiac Gong Fu. Juz od bardzo dawna
chcialem sprobowac, ktoras ze sztuk walki i w koncu sie udalo. Szybko
odkrylem, ze jest to cos dla mnie. Z kazdym treningiem odkrywam tez, ze Gong
Fu daje mi bardzo duzo.... To wspanialy sposob, na poznanie siebie.
Pozdrawiam.

devon

7. Data: 2003-03-30 18:20:52

Od: "Iz@" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <K...@g...de> napisał w wiadomości

> Jakie sporty wam najbardziej odpowiadaja?

Ja choc mimo, iz bardzo chce nie zawsze wyrabiam czasowo. Mój tydzień
sportowy nie robi zbyt piorunującego wrażenia ale:
- trzy razy w tygodniu 50 mnin spinningu (10 min to dopasowywanie przyrządów
i cwiczenia rozciagajace),
- dwa, trzy razy w tygodniu siłownia, głownie cwiczenia na górne partie
ciała, choc
nie omijam tez nóg ale juz nie z takim naciskiem jak na rączki, barki,
plecy, brzuch,
-sobota - 45 minut pływania głownie kraulem (odpuszczam te dodatkowe15
minut,
moze kiedys kondycja pozwoli pływac non stop 60 min)
- czwartek... heh to chyba nie sport... wyleguje sie w saunie...

i to wsio...

iza

MM - za szybko chudnę??
Tabele IG