MOJA SIOSTRA - KOCHAM CIĘ

1. Data: 2003-08-29 09:31:01

Temat: MOJA SIOSTRA - KOCHAM CIĘ
Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje Bogu że udało mi się wyhodować taką siostrę -:)

potrafimy sie porozumiewać za pomocą wzroku, gestu, spojrzenia i nawet.........
myśli......

dziękuję siostrze, że jest ,moją siostrą - i to właśnie ona - jest takim samym
skubańcem jak ja - tylko ona w kobiecej wersji - zawsze ona stoi po mojej stronie, i
zawsze ja śmiertelnie stoję po jej stronie - potrafiłem sobie wychować jej
narzeconego (są juz po zareczynach w kwietniu, chyba...... :) ) - zabrałem go
kiedyś na kilka mocnych piw -i ona o ty,m nie wiedziała - była u babki w
bieszczadach- deszcz nas zlał kompletnie, lało się z nasa! - ale opłacało się -
rozmowa była do łez - płakał (wiem, że matka mu zmarła w ważnym momencie, dziwczyna
rzuciła n chwilę przed pogrzebem)...... powiedziałem mu jedno....... słuchaj pajacu
(to takie moje powiedzenie w rozmowach - brzmi dosyc przyjemnie) jeśli ty będziesz
wobec niej uczciwy i w porządku, to ona też będzie, a jeśli zamierzasz coś
kombinować - to ci jaja urwę! - dzisiaj jezteśmy przyjaciółmi!- a gdyby ktoś chciął
ją skrzywdzić to łeb upierdolę natychmiast, zresztą ma już swego obrońcę, który też
stoi za nią murem..... testowałewm!! Kocha ją jak wariat, dosłownie!
Jedyne, co moge powiedzieć, to dzięki Ci Boże, za udaną siostrzyczkę!

--
Jeszcze nie całkiem kompletna, ale jakoś działa....
www.bezimienny.prv.pl

1. Data: 2003-08-29 09:39:09

Temat: Re: MOJA SIOSTRA - KOCHAM CIĘ
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)))

wiesz, że jesteś świr?
:-))

ett

1. Data: 2003-08-29 10:06:12

Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska) szukaj wiadomości tego autora

Daaaawno nie czytalam czegos tak pieknego:)
Boze, dzieki, ze jeszcze sa na swiecie tacy ludzie....:)
pzdr
A.

1. Data: 2003-08-29 10:19:24

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> :-)))
>
> wiesz, że jesteś świr?
> :-))
>
> ett

wiem to od zawsze - no ico z tego! - tak czy siak - uwielbiam!

1. Data: 2003-08-29 10:39:41

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Agnieszka Śliwowska" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Daaaawno nie czytalam czegos tak pieknego:)
> Boze, dzieki, ze jeszcze sa na swiecie tacy ludzie....:)
> pzdr
> A.

nie wiem, co powiedzieć - lepiej przemilczę i podziekuję! Twoje zdanie kompletnie
mnie zaskoczyło! - a tak swoją drogą, ten post to prawda!

1. Data: 2003-08-29 11:03:24

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz wypowiadam się na grupie więc może na początek DZIEŃDOBRY

Chciałam napisać tylko, że bardzo pięknie napisane. Sama jestem czyjąś
siostrą i aż mi się łezka w oku zakręciła. Z bratem nie tak latwo mi się
dogadać.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Bakino

1. Data: 2003-08-29 11:08:48

Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska) szukaj wiadomości tego autora

> Twoje zdanie kompletnie
> mnie zaskoczyło!

Dlaczego??

> - a tak swoją drogą, ten post to prawda!

To mozna bylo wyczuc ze stylu pisania... Przelales swoje uczucia na
post. Jesli nawet w tej chwili myslisz i czujesz inaczej, to w chwili
pisania tego postu twoje uczucia byly jak najbardziej prawdziwe...;)

A poza tym - sam zobacz... Nam, Polakom, nie "wypada" mowic o uczuciach
do wlasnego/nej TŻ, a co dopiero - do siostry??!!
Sam widziales, ze okreslono cie swirem...;)
Oby wiecej takich swirow - bedzie mniej wojen.
pzdr
A.

1. Data: 2003-08-29 12:25:45

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> [...]

> post. Jesli nawet w tej chwili myslisz i czujesz inaczej, to w chwili
> pisania tego postu twoje uczucia byly jak najbardziej prawdziwe...;)

były, są i będą - to najprawdziwsza prawda - nawt, po mimo, ze przed chwilą walnąłem
sobi po raz kolejny w palec młotkiem - trzeci palez w tym tygodniu owiniętny - skutki
układania kopstki w ogródku przez amatora! NA PRAWDĘ ciszę się, że Bozia taką
siostrunię mi zesłała - wspaniałą!

> A poza tym - sam zobacz... Nam, Polakom, nie "wypada" mowic o uczuciach
> do wlasnego/nej TŻ, a co dopiero - do siostry??!!

Wiem - wiesz co, powiem ci tak na ucho.... pieprzę to, co nam polakom wypada, a co
nie - my polacy, już nieźle nawiwijaliśmy - może wreszcie czas to odkręcić - jestem
facetem - i mówię otwarcie - jeśli jestem smutny - to płaczę - niech sobie mówią co
chcą - jesli jestem wściekły - to jestem agresywny - jeśli się śmieję, to ma się ze
mną śmiać mój najbliższy świat - jestem człowiekiem, i to właśnie człowiekowi
przypisane są uczucia - ach, zapomniałem dodać - jeśli kocham, - to oświadczam to
całemu światu!

> Sam widziales, ze okreslono cie swirem...;)

Tak, mozna to różnie rozumieć - ale akurat z takich ust (dokładnie z takich) było to
komplementem - a to dlatego, że facet pozwolił sobie na luz, na kjtóry równięż ja
pozwalam - facet wziął pod opiekę dziecko osierocone - ja osobiści - daję mu pełne
prawa, do obsmiewania się z wilekich słów na tej grupie - sam to robię!. On pięknie
robi, inni tylko pięknie piszą - dlatego też - te jego słowa, to komplement, który
rozumie chyba tylko on i ja..... - wiem, że to egoistycznew - w pełni to
usprawiedliwiam - facet ma u mnie ytzw. bilet ulgowy.... :)

> Oby wiecej takich swirow - bedzie mniej wojen.
> pzdr
> A.

oj, tu mnie kompletnie zaskoczylas - co do wokjen.... gdyby swiatem zadzili tacy jak
ja, zapanowalby komunizmm..:)

1. Data: 2003-08-29 12:28:47

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Bakino" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Chciałam napisać tylko, że bardzo pięknie napisane. Sama jestem czyjąś
> siostrą i aż mi się łezka w oku zakręciła. Z bratem nie tak latwo mi się

spokojnie! - w pokoju z bratem możesz sobie włosy wyrywać, ale gwarantuję ci - ze
twój brat, pośród swoich koleżków - jest cholernie z ciebie dumny - pajac wstydzi ci
się tego powiedziec - wybacz mu - tak mają faceci - a więc masz swoją tajemnicę, a
jemu wydaje mu się, że tego nie wiesz! - weź kiedyś brata na rower, pokaż mu jak
pięknie kwitną drzewa - i pamiętaj, to facet wiele ci nie powie - obserwuj go,
zobaczysz coś, czego nigdy nie widziałaś!

1. Data: 2003-08-29 12:40:59

Temat: Re: MOJA SIOSTRA - Tajemnicza odpowiedz.....
Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałem w sprawi tego piostu na tzw. priv. wspaniałą odpowiedz, autor jakoś krępował
się tego puścić publcznie, więc ja mu chętnie pomogę. Najpierw treść, a opóżniej całe
źródło!

Oto one:

Żal mi cie, weź się odpierdol,
odłącz czy jak to nazwać,
swoją hołotę mi sprowadzasz.

A teraz całe źródło wiadomości:

From: "pl" <p...@w...pl>
To: "Jacek B." <d...@...pl>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_MOJA_SIOSTRA_-_KOCHAM_CI=CA?=
Date: Fri, 29 Aug 2003 13:17:36 +0200

Żal mi cie, weĽ się odpierdol,
odł?cz czy jak to nazwać,
swoj? hołotę mi sprowadzasz.

koniec - a ja ze swojej strony, autorowi życzę, żeby mu się bardziej w życiu
szczęściło, PA PA. - Acha, zapomniałbym - Gnoju, jeżeli masz coś takiego do
poqwiedzenia, to zrób to publicznie, a nie prywatnie! Tchórzem jesteś?

Dom 2
Co z nim?
Info o studiach podyplomowych - pytanie
Sprawozdanie z Pogotowia Opiekuńczego!
Nawrocki - PASOŻYT SPOŁECZNY? - Miłej Jesieni kochani!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!