MYOKINE Vichy

1. Data: 2005-03-02 19:22:34

Temat: MYOKINE Vichy
Od: "barth" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są Wasze opinie o Myokine Vichy?
Zamierzam kupić ale jestem ciekawa jak Wam się sprawuje?
Laura

1. Data: 2005-03-03 08:31:13

Temat: Re: MYOKINE Vichy
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barth" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie są Wasze opinie o Myokine Vichy?
> Zamierzam kupić ale jestem ciekawa jak Wam się sprawuje?

Moja przyjaciółka kupiła ten krem i strasznie pomstowała. Niestety nie
pamiętam zarzutów, ale wiem, że nawet nie była w stanie dokończyć opakowania
i starała się je komuś sprezentować.

Niezbyt pomocne to, co napisałam, ale nic więcej nie wiem. Sądząc jednak z
opinii na grupie poszukaj lepiej kremu o podobnym działaniu w ofercie Avene
lub LRP.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-03 09:26:38

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barth" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie są Wasze opinie o Myokine Vichy?
> Zamierzam kupić ale jestem ciekawa jak Wam się sprawuje?

Mnie się sprawował tak średnio - to znaczy nic złego mi nie robił, ładnie w
sumie pielęgnował, co do tych zmarszczek mimicznych to sama nie wiem,
jakichś spektakularnych zmian nie zaobserwowałam, ale i jakoś w nie nie
wierzę, że mogą się pojawić bez użycia skalpela, a przynajmniej
nastrzykiwania botoksem. Skóra była po nim wyjątkowo gładka i przyjemna w
dotyku - taka "skóra foczki", dobrze mi się sprawował pod makijażem.

IMO - jak się ma chetkę, to można zaryzykować i z przyjemnością poużywać (są
jego 2 wersje - dla skóry suchej i tłustej? - już nie pamiętam, ale warto
dobrać, bo ja raz skosiłam i było tak sobie, musiałam oddać komuś bo się
świeciłam jak latarnia).

A czemu piszę że średni - bo nie wierzę, że smarowanie się preparatami z
botoksem ma jakiś długofalowy sens, raczej traktuje to jako coś bardzo
doraźnego i nie dającego efektu na przyszłość - lepiej zainwestować w coś
nawilżającego, odżywczego i stricte przeciwzmarszczkowego.
Jak bym miała wracać do Vichy, to raczej zdecydowała bym się na LivtActiv,
ale Myokine nie było złe i jak pisałam - można poużywać z przyjemnością.

Sowa

1. Data: 2005-03-03 09:52:39

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barth" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie są Wasze opinie o Myokine Vichy?
> Zamierzam kupić ale jestem ciekawa jak Wam się sprawuje?

Stosowalam. Nie zauwazylam efektu takiego, jaki powodowal Lancome
Resolution. Grzecznie wykonczylam sloiczek i wiecej go nie kupilam i nie
kupie. Hafsa

1. Data: 2005-03-03 11:59:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-03 10:26,Użytkownik Sowa ziewnął szeroko i rzekł:

> Jak bym miała wracać do Vichy, to raczej zdecydowała bym się na LivtActiv,

O, LiftActiv to, sądząc z próbek, bardzo porządna sprawa :)

/chwila prywaty/ Sowo, dostałaś mojego entuzjastycznego mejla? :)
/koniec chwili prywaty/

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-03 12:54:25

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@...net.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Stosowalam. Nie zauwazylam efektu takiego, jaki powodowal Lancome
> Resolution. Grzecznie wykonczylam sloiczek i wiecej go nie kupilam i nie

a jaki efekt powodowal Resolution?

-- kasica, rozwazajaca cos nowego na zmarchy

1. Data: 2005-03-04 17:51:15

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...
> a jaki efekt powodowal Resolution?

Przede wszystkim powoduje to, ze faktycznie zmarszczki sa wyprasowane.
Znikaja. Nie ma ich. PRzynajmniej u mnie tak wlasnie bylo na czole i w
okolicy oczu. Z tym, ze na moja mieszna cere okazal sie on zbyt slabo
nawilzajacy. Musialam nan zastosowac cos jeszcze.
Hafsa

1. Data: 2005-03-04 23:32:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> [...]
> okolicy oczu. Z tym, ze na moja mieszna cere okazal sie on zbyt slabo
> nawilzajacy. Musialam nan zastosowac cos jeszcze.

a po jakim czasie uzywania sie wyprasowaly? :)

-- kasica, zachecona

1. Data: 2005-03-05 11:28:12

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci
> a po jakim czasie uzywania sie wyprasowaly? :)

Trudno mi powiedziec o czasie, bo to byl efekt powolny i nie spektakularny.
Ale byl. Wydaje mi sie, ze po miesiacu bylo pieknie, a sloiczek uzywalam w
sumie 3 miesiace. Rzecz jasna, gdy przestalam uzywac....Hmmm.
Coz znacza zmarszczki wobec piekna, ktore sie nosi w sobie. Hafsa

babor
problem z wągrami na nosie
Lakier do paznokci Lemax Colour
kilka pytań .... do stosujących ...