Majówka

1. Data: 2004-03-24 17:17:59

Temat: Majówka
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem Łosie, Koni pyta czy dłubiecie w nosie? :)

Tegoroczna majówka jest cholernie krótka, więc nie wchodzi w grę Słowacja i
te sprawy, ale żeśmy rodem z sekcji od Kałkasa, o tenisie nie zapominamy.
Tym razem pomysł dotyczy sfer wyższych, a mianowicie skoku na 2 dni do
stolicy na finał J&S Cup, który akurat przypada na 2 maja (niedziela).
Planujemy wyjechać w sobotę, powłoczyć się po mieście, żeby w niedziele z
rańca zjawić się na kortsach. Bilet na niedzielę (na finał singla i debla)
kosztuje 50 (studencki). My jesteśmy zdecydowani na 100 %, tak samo Paulina.
Ewa stoi o tyle pod znakiem zapytania, ze chetna jest i owszem, ale ma
zaplanowany z uczelni wyjazd wtedy do Izraela, z tym ze ostatnie tam
wydarzenia stawiaja ten wyjazd pod znakiem zapytania. Co do Pabla, bedzie
wiedział na dniach. Kwestia jest tyle pilna, ze bilety mozna kupowac od 1.04
i własnie wtedy, dla bezpieczenstwa chcemy sie w nie zaopatrzec. Napiszcie
co Wy na to.
Ita&Koni

1. Data: 2004-03-25 00:45:42

Temat: Re: Majówka
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

zuczek wrote:

> [...]
> i własnie wtedy, dla bezpieczenstwa chcemy sie w nie zaopatrzec. Napiszcie

Moim zdaniem pomysl swietny. Ewa w swoim stanie niech sie powaznie zastanowi z
tym Izraelem, bo choc Pablo nie ma nic do powiedzenia, to w koncu jego to tez
dotyczy. Na Pauline zwsze mozna liczyc, ale zaczyna to byc podejrzane. W razie
czego kup bilety. Ale nic nie wspominasz o jedzeniu, a przeciez to
najwazniejsze.

Acha, a wiewiorki wysiaduja mlode.

MB

1. Data: 2004-03-25 07:00:15

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki, oczywiscie wiadomosc byla pisana do znajomych i do nich takze poszla,
wieczorne zmeczenie zrobilo swoje.
Wszystkim wielka sorka

1. Data: 2004-03-25 17:10:47

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

To chyba jakaś pomyłka. Kim jesteście?
Pozdrawiam gorąco

Monika Zarczuk

1. Data: 2004-03-25 21:02:51

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar 2004 18:10:47 +0100, z...@o...pl (Monika Zarczuk) wrote:

>To chyba jakaś pomyłka. Kim jesteście?
>Pozdrawiam gorąco
>
>Monika Zarczuk

Obcy ani chybi...
;-))))))))))))))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2004-03-26 01:38:43

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" wrote:

> Obcy ani chybi...
> ;-))))))))))))))
>
> Art(Gruby).
>
> Abyssus abyssum invocat.

To jest 148 odcinek naszego grupowego serialu, pt. "Kuchnie z tamtych
lat"
MB

1. Data: 2004-03-26 20:43:25

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Mar 2004 17:38:43 -0800, Magdalena Bassett
<m...@o...com> wrote:

>To jest 148 odcinek naszego grupowego serialu, pt. "Kuchnie z tamtych
>lat"
>MB

LOL
;_))))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

polecam likier kokosowy
mleko w proszku - kilka pytań
Lazania
Jak się robi dobry krem jogurtowy?
Muffinki w formie silikonowej ikea za 19 zł