Makaron ryżowy

1. Data: 2001-02-07 07:21:08

Temat: Makaron ryżowy
Od: "Joanna Czysciak" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Poszukuje przepisu na jakies ciekawe danie z makaronem ryzowym (nitki).
Pozdrawiam,

Aska

1. Data: 2001-02-07 08:28:16

Temat: Re: Makaron ryżowy
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

gotuję makaron(bardzo któtko)
na patelni rozgrzewam odrobine oliwy, wrzucam cienkie paski fileta z
kurczaka posypane chili i czym tam tylko lubisz, dorzucam papryke zieloną,
plasterki marchewki(bardzo cieniutkie), mrożony groszek, czasem kiełki .
dorzucam dwie łyżki przecieru pomidorowego lub duzego pomidora, sos sojowy i
dusze az jarzyny będą miękkie(tzn. niedlugo)
dorzucam potem ugotowany makaron ryzowy (lub sojowy- też dobry), wszystko
mieszam i smaże ok. 3 min. na bardzo mocnym ogniu.
podaję posypane natką i tartym serem.
Joanna Czysciak napisał(a) w wiadomości: <95qsth$eje$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-02-19 08:41:56

Od: "Tomasz Solarski" <c...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do makaronu ryżowego pasuje najbardziej coś chińskiego -ja osobiście robię
często warzywa "naszybko" smażone +jakieś mięsko(kurczak).Do tego dobrze
jest dodać kapkę sosu sojowego.Smakuje rewelacyjnie! Smacznego!Bea.

patelnia grilowa
RFD: pl.rec.robotki-reczne
imieniny u cioci na ... emigracji
Chili