patelnia grilowa

1. Data: 2001-02-07 07:36:33

Temat: patelnia grilowa
Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,

Czy moglibyscie sie podzielic wskazowkami i doswiadczeniami zwiazanymi z
uzytkowaniem patelni grilowej? Zamierzam kupic takowa, niestety jedynym
miejscem gdzie ja widzialam byl sklep IKEA. Czy ktos ma jakies obiekcje
odnosnie wspomnianego produktu wykonanego przez ta firme. Wiem na pewno, ze
tamtejszy wok nie jest dobrej jakosci. Patelnia, ktora widzialam jest
pokryta teflonem, czy bywaja tez zeliwne wersje?

Serdecznie dziekuje za pomoc
pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2001-02-07 10:03:19

Temat: Re: patelnia grilowa
Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <b...@f...hoga.pl> wrote in message
> [...]
> tamtejszy wok nie jest dobrej jakosci. Patelnia, ktora widzialam jest
> pokryta teflonem, czy bywaja tez zeliwne wersje?

Zanim się zdecydujesz odwiedź sklep DUKA, wydaje mi się że tam takie
widziałam. Cena nie jest co prawda IKEIowa ale jakość o niebo lepsza:)
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-02-07 12:17:35

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, a gdzie mozna znalezc sklepy DUKA?

1. Data: 2001-02-07 12:47:49

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <b...@f...hoga.pl> napisał w wiadomości
| Dzięki, a gdzie mozna znalezc sklepy DUKA?

W Warszawie napewno są w Klifie i Galerii Mokotów.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2001-02-07 14:32:00

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, a gdzie mozna znalezc sklepy DUKA?

Nie wiem skąd jesteś, w Warszawie jest kilka.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-02-07 15:41:14

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tamtejszy wok nie jest dobrej jakosci. Patelnia, ktora widzialam jest
> pokryta teflonem, czy bywaja tez zeliwne wersje?

Wydaje mi się że powinna być żeliwna. Teflon się od wysokich temperatur
niszczy (wiem coś o tym). Widziałam żeliwne w sklepie (Warszawa). Nieduża
kosztowała ok.40 zł.
Pzdr
Ania

1. Data: 2001-02-08 12:46:12

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

MOja jest czarna, ale teflon to to nie jest. Zanim rzucisz na nia miesko,
musisz ja bardzo mocno rozgrzac, wtedy bedziesz miala ladne paseczki na
misie. Piersi kurczaka wychodza wprost przesmaczne. MOzna tez grillowac
niektore warzywa czy chleb.
Uwaga! Tluszcza z takiej patelki bardzo pryska. Posyp ja wiec troche sola,
wtedy nie pryska.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-02-09 07:31:35

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki serdeczne

1. Data: 2001-02-09 07:32:25

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziekuje!

1. Data: 2001-02-09 07:33:29

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

musze poprosic przyjaciolke zeby sprawdzila, dzieki

RFD: pl.rec.robotki-reczne
imieniny u cioci na ... emigracji
Chili
Conimex