RFD: pl.rec.robotki-reczne

1. Data: 2001-02-06 20:34:19

Temat: RFD: pl.rec.robotki-reczne
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymon Sokół wystukał w wiadomości <0...@4...com>:

> Wydawało mi się, że taka grupa była już kiedyś proponowana, ale nie doszło do
> głosowania. Może teraz?

Dobrze Ci się wydawało. Sama proponowałam, ale z powodu nikłego zainteresowania
nie wysyłałam wersji ostatecznej do poczekalni. Ale skoro temat odżywa, to może?

Oto RFD po uwzględnieniu uwag z poprzedniej dyskusji. Proszę o wszelkie uwagi,
szczególnie co do krótkiego opisu, którego brzmienie trzeba wreszcie ustalić (w
poprzednim podejściu się nie udało :)). Mile widziane również propozycje tematów
dozwolonych/zabronionych, na pewno coś pominęłam.

Zaczęłam się też zastanawiać, czy do tematyki nie dorzucić szycia i sama nie
doszłam do żadnych sensownych wniosków - co wy o tym sądzicie?

Podgrupy na razie nie są planowane, jednak w przypadku dużego ruchu ich
powstanie będzie możliwe.

Aha, oczywiście FUT: pl.news.nowe-grupy.

-----------------RFD--------------------------------
Nazwa grupy: pl.rec.robotki-reczne
Krotki opis: Na drutach, szydelkiem, igla i nie tylko.
albo: Z wloczki, kordonka, sznurka i plotna.

Moderowana: NIE

Opis: Grupa poświęcona dyskusjom o wszelkiego rodzaju robótkach ręcznych:
dzierganiu na drutach, szydełkowaniu, najróżniejszym haftom, koronkom
klockowym, makramie, frywolitkom, i co tam jeszcze ludzie wymyślili.

Przykładowe tematy do dyskusji to:
* wzory - skąd brać, jak tworzyć nowe
* materiały i przybory - gdzie kupić, jakość
* czasopisma - opinie o jakości
* wykorzystanie komputera - możliwości, techniki
* co gdzie znaleźć w sieci
* ...

Zabronione jest wysyłanie zdjęć, obrazków i innych binariów. Zabroniony jest
także jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem grupy. Nie jest
to takze miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są związane z tematem
grupy. Dopuszczalne są pojedyncze niekomercyjne ogłoszenia dotyczące tematyki
grupy, jednak powtarzające się ogłoszenia będą traktowane jak spam.

Autorka propozycji: Joanna Słupek j...@r...art.pl

Ogloszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups