Makarony STOP!

1. Data: 2002-09-30 14:01:01

Temat: Makarony STOP!
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Juz nie moge.
Wczoraj makaron.
Przedwczoraj makaron.
Przedprzedwczorej (no zgadnijcie co?).
Bueee...
Tanie i szybkie to jest ale ile mozna (no fakt, Wlosi cale zycie moga :-)

Wiec postanowilem zaszalec.
Wstalem o 14 :-) i popedzilem na targ co to sie u nas w poniedzialki i
czwartki odbywa. Kupilem salate, rozmaryn, koper, nac pietruszki,
cytryne. Zahaczylem jeszcze o Kaisersa, dorzucielm do tego trzy pstragi
i butelke bialego wina (burgund) i butle soku marchwiowego (na deser).
Studencka kieszen krzyczala ze zgrozy ale puscilem to mimo uszu ;-)
Wlasnie wrocilem i ide pichcic :-)

Pa pa
--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-09-30 14:15:07

Temat: Re: Makarony STOP!
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:
> Jak już upichcisz to podaj to z makaronem ;->>>

Preeecz potworze! ;-)

Lukasz Madeksza

1. Data: 2002-09-30 14:17:26

Od: "Magda S" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> Juz nie moge.
> Wczoraj makaron.
> Przedwczoraj makaron.
> Przedprzedwczorej (no zgadnijcie co?).
> Bueee...

Jakbym malzonka swego slyszala ;-)))) Ciezkie ma ze mna chlop zycie, bo ja
uwielbiam spaghetti, farfalle, penne, lasagne, canelloni itp. itd

Magda

1. Data: 2002-09-30 14:23:24

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Magda S wrote:
> Jakbym malzonka swego slyszala ;-)))) Ciezkie ma ze mna chlop zycie, bo ja
> uwielbiam spaghetti, farfalle, penne, lasagne, canelloni itp. itd

Uwielbiac to ja tez uwielbiam (zreszta sam sobie gotuje i nie jestem
skazany na dyktando zony w tym temacie. Szczegolnie, ze zony zandej nie
ma :-))
Ale ile mozna???
Sczeczegolnie ze nie mam piekarnika i niemoge makaronu zapiekac.

1. Data: 2002-09-30 15:11:35

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wlasnie wrocilem i ide pichcic :-)

Jak już upichcisz to podaj to z makaronem ;->>>

Smacznego
Qwax

1. Data: 2002-09-30 15:49:09

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Sczeczegolnie ze nie mam piekarnika i niemoge makaronu zapiekac.

ja bardzo lubię ostro przypalony (z przyprawami) na patelni.
Resztki poobiadowe tak przerabiam, na masełku niam niam.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-30 15:52:06

Od: Marcin Glinski <s...@f...eternity> szukaj wiadomości tego autora

^@@^
.-()-. Pewnego dnia, za siedmioma górami i siedmioma rzekami
\)__(/ Lukasz Madeksza przemówił(a) ludzkim głosem:

: Juz nie moge.
: Wczoraj makaron.
: Przedwczoraj makaron.
: Przedprzedwczorej (no zgadnijcie co?).
: Bueee...

To bueee... to nawet zgodne z prawdą :) Tylko że nie makaron a jajka.
I nie w domu tylko na morzu ;)

: Pa pa

Pa pa pa S.

--
j -,- "All to be the master of the wind..."
]"-.__ ; '._ -.- __

1. Data: 2002-09-30 18:50:48

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Madeksza wrote:

> [...]
> i butelke bialego wina (burgund) i butle soku marchwiowego (na deser).
> Studencka kieszen krzyczala ze zgrozy ale puscilem to mimo uszu ;-)

niezłe składniki. Mi się udało wczoraj za to coś takiego: ostał mi się dziki
ryż po ostatnim halibucie, no zmieszałem go z kukurydzą puszkową i
jalapenos ze słoika. Do tego koperek, troszkę oliwy i octu balsamico. Sól
i.. zeżarłem wszystko, nawet żonie do powąchania nie dałem. Ha!

Waldek, samolub

1. Data: 2002-10-01 03:39:54

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Madeksza <m...@g...de> wrote:

>Preeecz potworze! ;-)
>
>Pozdrawiam

Ale jaka przyszlosc przed toba...ekspertem mozesz zostac...
;->>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-10-01 09:15:29

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Madeksza <m...@g...de> wrote:

> [...]
> i butelke bialego wina (burgund) i butle soku marchwiowego (na deser).
> Studencka kieszen krzyczala ze zgrozy ale puscilem to mimo uszu ;-)
I co upichciłeś? Bo mnie w sobotę też dopadła nostalgia za rybami, jakimi się
opychałam przez tydzień urlopu w Hiszpanii i postanowiłam przyrządzić sobie
coś podobnego. Konkretnie zatęskniło mi się za rybą pieczoną razem z
warzywami -- ziemniakami, cebulą, pomidorami, papryką i czosnkiem, doprawioną
solą, pieprzem i ziołami (rozmaryn i tymianek). Podane było toto na żeliwnej
patelni, ryba, a dookoła warzywa. Na rybie jeszcze były ułożone plasterki
cytryny.

No i zrobiłam tak: kupiłam jedną doradę w całości (ponad półkilogramową,
na dwie osoby akurat), świeży rozmaryn i tymianek, zieloną i czerwoną
paprykę, ziemniaki (6 średnich), dwa pomidory, cztery cebule, główkę
czosnku i jedną cytrynę. Ponieważ nie mam tak dużego naczynia do zapiekania,
żeby zmieścić w jednym i rybę, i warzywa, postanowiłam, że rybę osobno w
folii, a warzywa osobno w kamionce. Rybę umyłam, posypałam solą i pieprzem
wewnątrz i z zewnątrz, do wewnątrz włożyłam pokrojony w plasterki ząbek (a
raczej wielki ząb) czosnku, parę gałązek tymianku i rozmarynu, parę plasterków
cebuli i cytryny. Posmarowałam kawałek folii aluminiowej oliwą, obłożyłam
rybę cebulą, cytryną, czosnkiem i ziołami, zawinęłam i upiekłam (piekłam ją
około 50 minut, na ostatnie 10 rozcięłam folię, żeby się ryba nieco
przyrumieniła z wierzchu). Ponieważ mam duży piekarnik, to równocześnie z
rybą piekłam też warzywa przygotowane w sposób następujący: pokrojone w
plasterki ziemniaki, cebulę (3 cebule), czosnek (cztery ząbki) i pomidory
oraz pokrojone na kawałki papryki ułożyłam w wysmarowanym oliwą naczyniu do
zapiekania, posypałam solą, pieprzem i ziołami, przykryłam folią aluminiową i
piekłam około godziny. Też odkryłam na ostatnie 10 minut, żeby się ziemniaki
przyrumieniły.

Podałam z białym winem. Pycha, polecam, ryba pieczona w folii jest bardzo
delikatna i przechodzi smakiem ziół, a połączenie z warzywną zapiekanką jest
rzeczywiście korzystne.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

Przepis na Pizze
co z orzechów włoskich
napoj imbirowy - gdzie w warszawie?
zupa z dyni i zalamka