Makłowicz - kluski z kurkami

1. Data: 2002-03-18 08:35:36

Temat: Makłowicz - kluski z kurkami
Od: Jaroslaw Lech <eljot22@NO_SPAM.yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj Makłowicz podawał m.in. przepis na kluski z kurkami. Niestety
musiałem wyjść w czasie programu i nie zdążyłem go zanotować. Jeśli ktoś ma
- byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie na grupę.

Pozdrowienia
Jarek

1. Data: 2002-03-18 20:41:56

Temat: Re: Makłowicz - kluski z kurkami
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Lech <eljot22@NO_SPAM.yahoo.com> wrote:

> [...]
>musiałem wyjść w czasie programu i nie zdążyłem go zanotować. Jeśli ktoś ma
>- byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie na grupę.

jezeli nikt nie zareaguje to wklepie przepis za kilka
dni...brak przy sobie . Ale byly to zwyczajne Spatle....(cos tam) niemieckie....

AgataW.

[spam] ksiazka do sprzedania
owoce + kawa
Emigracja do Nowej Zelandii.